معاون وزیر ورزش و جوانان در کرمان:

اولویت وزارت ورزش و جوانان تکمیل و آماده‌سازی فضاها و اماکن ورزشی نیمه تمام است

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۷:۲۴
کد خبر: ۳۳۷۸۸۵
اولویت وزارت ورزش و جوانان تکمیل و آماده‌سازی فضاها و اماکن ورزشی نیمه تمام است
با حضور معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، چمن مصنوعی شهید محمدرضا تدین طی آیینی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون فرهنگی و مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت:خداوند را شاکرم که بخش دیگری از این ورزشگاه تکمیل شده و با حسن سلیقه همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به نام یک شهید والا مقام نامگذاری شده است و انشاالله بتوانیم از نام شهدا به نحو احسنت استفاده کنیم.

دکتر عبدالحمید احمدی با اشاره به اینکه جوانان باید از این محیط بیشترین بهره را ببرند، تصریح کرد: به امید خدا سایر بخش‌های مجموعه هم با تخصیص اعتبار تکمیل خواهد شد و آکادمی فوتبال نیز به زودی در این مکان آغاز به کار خواهد کرد و نقش اساسی در توسعه ورزش ایفا خواهد کرد.

وی با تاکید بر تکمیل و آماده‌سازی اماکن و فضاهای نیمه‌تمام ورزشی خاطر نشان کرد: فعلا در دستور کار وزارت ورزش و جوانان تکمیل فضاهایی قرار دارد که نیمه تمام هستند و با تخصصی بودجه‌هایی این طرح‌ها تکمیل و افتتاح خواهند شد.

دکتر احمدی با تشکر از محمودی‌نیا بابت پیگیری‌هایش در پیشبرد طرح‌های ورزشی ادامه داد: قطعا پیگیری‌های ایشان ادامه خواهد داشت و ما شاهد بهره‌برداری از سایر اماکن ورزشی ناتمام در کرمان خواهیم بود و قطعا با ایجاد چنین فرصت‌هایی، امیدوارم بتوانیم خدمتگذاران خوبی باشیم.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

IMG_20151109_105246

سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان استفاده از نام شهدا در نامگذاری فضاهای ورزشی است

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به معاون محترم وزیر ورزش و خانواده شهید تدین گفت: بر اساس سیاست‌هایی که داریم اماکن ورزشی که افتتاح می‌شوند با نام شهدای ورزشکار نامگذاری خواهند شد و امروز نیز این چمن مصنوعی با نام شهید تدین آغاز به کار کرد.

محمود محمودی‌نیا با اشاره به تاسیس یک آکادمی فوتبال در این مجموعه تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در کنار این چمن مصنوعی، یک زمین چمن با گنجایش 15 هزار نفر ظرفیت داریم، این مکان پتانسیل ایجاد یک آکادمی فوتبال را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز