توسط نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

پیگیری مشکلات شهرستان زرند در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۳۷۹۹۲
پیگیری مشکلات شهرستان زرند در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان
نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان مشکلات شهرستان و استان را ارایه کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین امیری در این نشست که با حضور شماری از مسوولان و مدیران کل استان کرمان در اداره کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد، گفت: احداث کتابخانه مرکزی شهرستان زرند را در دستور کار قرار دهید.
در پی این درخواست نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور احداث کتابخانه مرکزی شهرستان زرند را در دستور کار این سازمان قرار داد.
در ادمه این نشست مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمان در جمع نمایندگان حضور پیدا کرد که امیری گفت: وضعیت آب شرب، صنعت و کشاورزی استان و شهرستان زرند چه خواهد شد؟
وی افزود: سوالی که برای مردم و ما پیش آمده این است که وضعیت آب استان و شهرستان زرند چگونه است و به چه سمتی می رویم.
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل آب منطقه ای استان در خصوص پروژه های آب بیان کرد: از وی می خواهیم که در خصوص وضعیت آب شرب، صنعت و کشاورزی استان یک تحلیل منطقه ای به صورت مکتوب یا شفاهی ارایه دهد.
امیری گفت: همچنین با توجه به رایزنی پروژه بهشت آباد که در وزارت نیرو انجام شد نیاز است به این پروژه سرعت داده شود.
وی با بیان اینکه پروژه های انتقال آب طولانی مدت است تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها چه زمانی است و تا زمان اجرا وضعیت باغات پسته، آب شرب و صنعت چگونه خواهد بود.
وی تاکید کرد: نیاز است که سوالات و موارد پیش آمده مورد بررسی قرار گیرد.
اما با حضور قائم مقام صدا و سیمای مرکز کرمان نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان با انتقاد از پوشش خبری شهرستان زرند توسط این مرکز گفت: پوشش خبری شهرستان کوهبنان و به ویژه شهرستان زرند در بخش خبری صدا و سیمای مرکز کرمان عادلانه نیست.
وی افزود: اگر این امر به دلیل کمبود امکانات خبری می باشد می خواهیم که این کمبود رفع گردد.
وی بیان کرد: در نقاط دور دست شهرستان کوهبنان هنوز پوشش دیجیتال و حتی آنالوگ صدا و سیما وجود ندارد که می خواهیم برای رفع این مشکل فکری شود.
امیری اظهار کرد: با توجه اینکه در نشست مسوولان بهزیستی و مواد مخدر استان عمده دلیل آسیب های اجتماعی عدم فرهنگ سازی و آگاه سازی عنوان شد، نیاز است که در این خصوص صدا و سیمای مرکز کرمان برنامه ریزی داشته باشد.
وی تصریح کرد: آگاه سازی مردم در خصوص آسیب های اجتماعی توسط صدا و سیما باعث کاهش هزینه های نظام خواهد شد و در این خصوص اگر نیاز به کمک ما باشد حتما حمایت می کنیم.
مجمع نمایندگان استان صبح امروز نیز با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار داشتند.
همچنین این مجمع دیداری با استاندار کرمان داشتند که این دیدار لغو شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز