هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال؛

شهرداری گرگان پیروز تقابل شهرداری های لیگ برتر بسکتبال

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۸:۵۷
کد خبر: ۳۳۸۰۸۳
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهارم لیگ برتر مقابل حریف خود شهرداری اراک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گلستان، از ساعت 16 امروز در  سالن امام خمینی شهر گرگان، دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و شهرداری اراک با یکدیگر دیدار کردند که شاگردان محمدمهدی ایزدپناه موفق شدند با حساب 88 بر 75 به پیروزی برسند.

شهرداری گرگان بازی را با ترکیب بابک نظافت، بنی کوچویی، حامد سهراب نژاد، رایان ریچاردز و عدنان دورقی آغاز کرد و در سویی دیگر محمد کسایی پور سرمربی شهرداری اراک ایوان کلویچ، محمد زارعی، اصغر کاردوست، نوید فراهانی و مجتبی بردبار را به بازی فرستاد.

کوارترهای اول، سوم و چهارم بازی با نتیجه 17-16، 27-17 و 27-23 به سود شهرداری گرگان به اتمام رسید و کوارتر دوم نیز با پیروزی 17-19 تیم میهمان همراه بود.

رضا جوادی به عنوان سرداور و محمد دوست و احسان رحیمی به عنوان داوران اول و دوم این بازی را قضاوت کردند. پیام سیفی نژاد نیز ناظر داوری بود.

در این بازی عدنان دورقی با کسب 18 امتیاز و اثر گذاری 27 بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. ژنکو بوژان با امتیاز 24 و اثر گذاری 9، بهترین بازیکن شهرداری اراک بود.

تیم شهرداری گرگان در هفته پنجم روز پنجشنبه هفته جاری میهمان نیروی زمینی تهران خواهد بود و شهرداری اراک نیز در خانه از ثامن مشهد پذیرایی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز