سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک:

اعتراضات نیمکت گرگان، بیشتر از من بود

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۹:۴۹:۴۸
کد خبر: ۳۳۸۰۹۴
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: اعتراضاتی که مربیان تیم شهرداری گرگان نسبت به داوری ی کردند، بیشتر از من بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گلستان، محمد کسایی پور پس از تبریک پیروزی تیم شهرداری گرگان، گفت: موقیعت هایی را که بدست آوردیم نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم و باید تلاش و تمرینات بیشتری را انجام دهیم. بازیکنان ما تلاش خود را انجام دادند و در بیشتر اوقات بازی خوب کار کردند.

وی اظهار کرد: در بعضی از اوقات نیز تمرکز لازم را نداشتند و از موقیعت ها استفاده نکردند. اعتراض، حق مربی است و با صحبتهایی که با مسئولین داشتیم، اعراضات بحث برانگیزی نبود. محمدمهدی ایزدپناه اعتراضات بیشتری نسب به من انجام داد اما  انتظار من از داوران این است که متعادل قضاوت کنند.

کسایی پور در رابطه با حضور نداشتن حامد آفاق گفت: حضور این بازیکن، نعمت بزرگی برای تیم ماست اما به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست تیم را در این بازی همراهی کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در بازی آینده میزبان ثامن مشهد هستیم و برای برد به میدان می رویم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که تماشاگران گرگانی چگونه بودند، گفت: تماشاگران گرگانی از هوادارانی هستند که همیشه و در همه حال مشوق تیم خود بوده اند. باید به بازیکنان و تیم حریف کاری نداشته باشند و فقط تیم خودر ا تشویق کنند. در هر صورت حمایت خوبی از تیم شان انجام می دهند که برای آنها یک امتیاز مثبت است.

محمد کسایی پور که بعد از چند سال سرمربی یکتیم لیگ برتری شده است، گفت: دو سالی بود که درگیر تیم لی ب بودم و فرصت نمی شد تا بتوانم مسئولیت سرمربیگری یک تیم را قبول کنم. از امسال دوباره برگشتم و امیدوارم بتوانم نتیجه هم بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز