اداره کل ورزش و جوانان در جمع برترین دستگاه های البرز قرار گرفت

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۵:۰۴:۴۸
کد خبر: ۳۳۸۱۴۲
اداره کل ورزش و جوانان در جمع برترین دستگاه های البرز قرار گرفت
اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز پس از ارزیابی های سال 93 ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، اداره کل ورزش و جوانان را در جمع برترین های این عرصه انتخاب و معرفی کرد.

 

دستگاه های برتراستان البرز در ارزیابی های سال 93 ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز پس از ارزیابی های سال 93 ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، اداره کل ورزش و جوانان را در جمع برترین های این عرصه انتخاب و معرفی کرد.

حمیدرضا عسگری مورودی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان البرز که با حضور سید حمید طهائی استاندار البرز و علی مولا زاده معاون قائم مقام وزیرکشور در بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده گفت: براساس دستورالعمل ستاد صیانت ابلاغی از  وزارت محترم کشور، دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استان ها ماموریت دارد زیر نظر معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و استاندار محترم  با هماهنگی ، برنامه ریزی و پیگیری در حوزه های مختلفی فعالیت نماید.

وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح سازمانها و دستگاههای اجرایی استان و فرمانداری های تابعه از جمله شاخصه های عملکردی این ستاد بوده است.

عسگری مورودی ادامه داد: همچنین با  تشکیل گروه بازرسی، عملکرد ادرات و نهادهای استانی و فرمانداریهای تابعه در دو حوزه مذکور ارزیابی و گزارش داشته اند.

وی افزود: مفاد دستورالعمل شماره 8 / 81478 ابلاغی از سوی وزیر محترم کشور در سال 93 و برنامه های مذکور از دبیر خانه و رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان به کلیه دستگاههای اجرایی ، نهادهای دولتی و خصوصی استان اعلام شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی،گفت: گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در چارچوب  وظائف و ماموریتهای سازمانی، توجه به پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی در دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی، نظارت بر کلیه دستگاههای اجرایی به منظور صیانت از حقوق شهروندان و حفظ کرامت آنان و برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم از جمله برنامه های اولویت دار در اجرای این طرح است.

وی افزود: آگاه سازی مردم از حقوق و تکالیف بمنظور ارتقاء انضباط اجتماعی و قانونگرایی در جامعه، پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم و پیگیری برای برخورد با متخلفین در ادارات نیز بصورت جدی در اجرای طرح ستاد صیانت اجرایی شده است.

عسگری مورودی گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان  بر اساس برنامه های ابلاغی از وزارت محترم کشور د سال 93 در خرداد سال جاری در استان اجرا شد و دستگاه های مشمول ارزیابی،کلیه ادارات، سازمان ها ، ،شهرداری ها  ، دانشگاه ها ،بانک های استان ، بیمارستان ها ، فرمانداری های تابعه ، دستگاه های اجرایی مستقر درشهرستان ها و...مشمول ارزیابی بودند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز