اخبار پلیس فارس

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۷:۳۴
کد خبر: ۳۳۸۲۰۸
اخبار پلیس فارس
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس استان،دستگیری 19 خرده فروش موادمخدر در شیراز،قاچاقچی کالا در شهرستان "مهر" به آخر خط رسیدند،تاکسی سمند با 12 میلیون ریال خلافی درکازرون توقیف شد،کشف محموله قاچاق 350 میلیون ریالی در جهرم،کشف کلاهبرداری چهل میلیون ریالی درمرودشت ، مهم تریا اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است.

دستگیری 19 خرده فروش موادمخدر در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان"شیراز" از 20 باب منزل بازرسی و 19 خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ "محمدجعفر تولایی" در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده همچنین دستگیری فروشندگان موادمخدر در شهرستان "شیراز"، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی چند خرده فروش موادمخدر را در مناطق جرم خیز این شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از 20 باب منزل متعلق به این افراد خرده فروش، 76 گرم هروئین،90 گرم حشیش، 38 گرم تریاک، 2کیلو و 140 گرم تفاله تریاک،6 گرم سوخته تریاک، 6 گرم شیشه، 34 گرم شیره تریاک، 2 عدد پایپ استعمال موادمخدر، یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر،3حقه وافور و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با اشاره به استمرار این طرح در شهرستان "شیراز" و سایر شهرستان های این استان، گفت: در این رابطه تعداد 19 نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان دستگیر شده که در توزیع موادمخدر از آنها استفاده می کردند توقیف شد.

 

 

7قاچاقچی کالا در شهرستان "مهر" به آخر خط رسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" استان فارس از دستگیری 7 قاچاقچی کالا و کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش 570 میلیون ریال طی یک هفته گذشته در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مسعود ظهرابی" با اعلام این خبر گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "رنو" و یک دستگاه خودرو "پژو" 405 مشکوک و ضمن توقیف آن در بازرسی از خودرو مقدار 11 تن و 200 کیلوگرم برنج خارجی فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

وی ادامه داد: در چند عملیات دیگر ماموران یک دستگاه خودرو "تویوتا هایلوکس"، یک دستگاه کامیونت "ایسوزو"، یک دستگاه خودرو "پراید"، دو دستگاه خوردو وانت "نیسان" را توقیف و در بازرسی از آنها تعداد 687 ثوپ البسه، 288 لیتر روغن خودرو، دو دستگاه فتوکپی، تعداد 7 هزار و 392 عدد تنقلات، ۱۱۲کیلوگرم چای، ۵۰۰ عدد لوازم التحریر،‌ ۱۰۸کیلوگرم روغن خوراکی، یک هزار و 464 قوطی انواع نوشیدنی و مقدار140 کیلوگرم حبوبات خارجی فاقد مجوز قانونی و بهداشتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" ارزش کالاهای کشف شده را 570 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه 7 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "ظهرابی" از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110اطلاع دهند.

 

تاکسی سمند با 12 میلیون ریال خلافی درکازرون توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" از توقیف خودروی تاکسی "سمند" با خلافی بالغ بر 12 میلیون ریال در آن شهرستان، خبر داد.

 سرهنگ "مهرداد مشوق" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان "کازرون" در راستای پیشگیری از وقوع تخلف های حادثه ساز و برخورد با رانندگان متخلف، هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو "سمند" تاکسی را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در استعلام بعمل آمده مشخص شد این خودرو دارای دوازده میلیون و پانصد هزار ریال جریمه پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" گفت: خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ "مشوق" خاطر نشان کرد :طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ده میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

کشف محموله قاچاق 350 میلیون ریالی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس از کشف یک هزار ثوب انواع پوشاک قاچاق با ارزشی بالغ بر 350 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان "جهرم" هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده لارستان به سمتجهرم، به دو دستگاه خودرو "پژو" 405 و "سمند" مظنون شدند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردند خودروها در بازرسی از آنها یک هزار ثوب انواع پوشاک، فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر350 میلیون ریال برآورد شده است، افزود : در این رابطه دو قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

 

کشف کلاهبرداری چهل میلیون ریالی از طریق دستگاه pos

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از کشف کلاهبرداری چهل میلیون ریالی از طریق دستگاه pos در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم "دلاور القاصی مهر" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغی از حساب وی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس "فتا" شهرستان "مرودشت" قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده مشخص شد کارت بانکی شاکی در اختیار مادرش بوده و وی از یک مغازه از طریق دستگاه posخرید انجام داده است که در همین فاصله مبلغی دیگر از کارت وی کسر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" اظهار کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی دریافتند مبالغ کسر شده از حساب شاکی از طریق پایانه های فروشگاهی متفاوت بوده که به بررسی بیشتر این موضوع پرداختند.

سرهنگ دوم"القاصی مهر" افزود: با کامل شدن تحقیقات در این خصوص مشخص شد، هر دو پایانه فروشگاهی متعلق به یک نفر و در یک آدرس می باشد که صاحب آن با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و با بررسی حساب وی در مدت 2ماه 9 هزار مورد تراکنش مشکوک مشاهده شد.

وی گفت: با تلاش ماموران تا کنون 23 نفر از خرید کنندگان از فروشگاه این متهم شناسایی که با تحقیق از آنان مشخص شد، از حساب تعداد13 نفر از آنان بالغ بر 40 میلیون ریال بصورت غیر مجازبرداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" خاطر نشان کرد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان و فروشگاه وی با نصب پلاکارد پلمپ شد و به شهروندان نیز جهت کشف سایر کلاهبرداری ها در این خصوص اطلاع رسانی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز