مدیر کمیته امداد شهرستان دورود:

اعلام آمادگی ۶۱ نفر از کارکنان بیمارستانهای نرگس و ۷ تیر جهت حمایت از ایتام دورودی

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۶:۲۴
کد خبر: ۳۳۸۴۷۸
اعلام آمادگی ۶۱ نفر از کارکنان بیمارستانهای نرگس و ۷ تیر جهت حمایت از ایتام دورودی
مدیر کمیته امداد شهرستان دورود از کمک 47 میلیون و 400 هزار ریالی کارکنان بیمارستان نرگس و شهدای 7 تیر این شهرستان به ایتام تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه گذشته سال 94 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان، اسداله اسدی گفت: تمامی کمکهای مالی به حساب ایتام تحت حمایت واریز و مساعدت های غیر نقدی نیز تحویل آنها شده است .

وی ضمن تقدیر از کمکهای انسان دوستانه حامیان طرح اکرام افزود: کمک به محرومین عهدی است که با خدا بسته شده است و انجام این کار بهترین ملاک ایمان به خداوند و شناخت قرآن کریم است .

اسدی افزود : در همین راستا 61 نفر از کارکنان بیمارستانهای نرگس و شهدای 7 تیر شهرستان دورود با الگو گرفتن از بزرگان دین در رابطه با تقویت حس همدلی ، همکاری و کمک به محرومین در جامعه اسلامی سرپرستی 61 نفر از ایتام تحت حمایت را به عنوان فرزند معنوی خود تقبل نموده و ماهیانه حداقل مبلغ 200 هزار ریال به حساب آنها واریز می نمایند که تاثیر به سزایی در تغییر وضعیت اقتصادی و معیشتی ایتام و خانواده های آنها در سطح جامعه داشته است .

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود احسان و نیکوکاری را از آموزه های دینی دانست و گفت: میزان نوع دوستی ، کمک به ایتام و حمایت از مستمندان در میان مردم جایگاه خوبی پیدا کرده و کمیته امداد با ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی و تنوع طرحهای حمایتی زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار را در کارهای خیر بیش از پیش فراهم نموده است و از برکت مشارکت مردم زمینه توانمندسازی ایتام و خانواده های نیازمند فراهم می باشد.

 

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه کمیته امداد خدمت رسانی به نیازمندان با مشارکت خیرین نیکوکار است اظهار داشت : ماباید از همه ظرفیتها و امکانات مردمی و دولتی در خصوص توانمندسازی نیازمندان استفاده نماییم تا با ایجاد شغل از طریق آموزشهای رایگان و تسهیلات قرض الحسنه این نهاد و مساعدت های نقدی و غیر نقدی خیرین جامعه هدف بتوانند به خودکفایی و توانمندی برسند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.

 

اسدی در پایان گفت: جهت رفع مشکلات معیشتی ، کاری ، تحصیلی ، تامین جهیزیه و... مددجویان نیازمند کمک و همراهی بیشتر خیرین هستیم و در این راستا دست تمامی اقشار مردم را می فشاریم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز