استاندار قزوین از ۳واحد تولیدی در شهرصنعتی البرز بازدید کرد

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۴:۴۷
کد خبر: ۳۳۸۸۱۶
استاندار قزوین از ۳واحد تولیدی در شهرصنعتی البرز بازدید کرد
روزبه استاندار قزوین به همراه مدیران ارشد استانی از شرکت لوله سازی آوید، آرنگ و ایران قوطی در شهرصنعتی البرز بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در بازدید از 3 واحد تولیدی و صنعتی در شهرصنعتی البرز در سخنانی بیان داشت: شهرصنعتی البرز یک مجموعه کم نظیر در سطح کشور  می باشد که به دلیل پیوستگی فضای شهری و محیط صنعتی در کنار شهرک‌های صنعتی متعدد در مناطق مختلف استان قزوین می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی استان در عرصه‌های گوناگون اقدامات چشمگیری انجام دهد.

این مسئول ادامه داد:پراکنده بودن تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین منجر به بروز برخی از آسیب‌ها و کمبودهایی برای این واحدها شده است که باید از این به بعد از ارائه هرگونه مجوز خارج از مجموعه شهرک‌های صنعتی خودداری شود.

روزبه با بیان اینکه خدمات ارائه شده در محدوده شهرک‌های صنعتی و حضور صنعتگران در این عرصه می‌تواند از بروز بسیاری آسیب‌های اقتصادی، زیست‌محیطی، اجتماعی، امنیتی و غیره جلوگیری کند، بر توجه بیش از پیش فعالان اقتصادی به نکات مورد نظر مسئولان در خصوص فعالیت‌های صنعتی تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: استان قزوین نیاز به احداث و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی تخصصی دارد که هر یک از محصولات برجسته استان قزوین در عرصه صنعت در یک مجموعه تولید و به بازار معرفی شود.

استاندار قزوین مطرح کرد: تحقق این مهم علاوه بر اینکه بهبود خدمات ارائه شده در شهرک‌های صنعتی را به دنبال دارد منجر به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت اجرایی واحدهای تولیدی و صنعتی نیز می‌شود.

استاندار در برنامه بازدید از واحدهای صنعتی از 3 واحد تولیدی شامل شرکت لوله سازی آوید،شرکت آرنگ و شرکت ایران قوطی  در شهر صنعتی البرزبازدید به عمل اورد.

 شرکت لوله‌سازی آوید تولیدکننده انواع لوله‌های پلی‌اتیلن و انواع لوله‌های پی وی سی در سایزهای مختلف است که لوله‌‌های تولیدی این واحد صنعتی در حوزه کشاورزی، صنعتی و ساختمانی کاربرد بسزایی دارند. استاندار در بازدید از این شرکت بر خرید و تامین لوله مورد نیاز دستگاه های اجرایی بویژه جهادکشاورزی،آبفای شهری و روستایی و آب منطقه ای از تولیدات این شرکت تاکید کرد.

کارخانه قوطی ایران که در زمینه تولید انواع قوطی مواد غذایی فعالیت دارد دومین واحد تولیدی بود که توسط استاندار و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت. این شرکت با تولید سالانه 500 میلیون قوطی و 270 نفر اشتغال مشغول فعالیت می باشد.

بازدید ازشرکت آرنگ تولید کننده یخچال های ویترینی از دیگر واحدهایی بود که استاندار از آن بازدید کرد.

عباس علی درافشانی سرپرست معاونت امور اقتصادی و اشتغال استانداری، زکی زاده سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری،پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، کشاورز رئیس اتاق بازرگانی، آهنگریان مشاور استاندار در امور اشتغال و سرمایه گذاری و حسن پور فرماندار البرز  استاندار را در این برنامه بازدید همراهی می کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز