رئیس شورای شهر شهریار خبر داد:

گره ترافیکی کمربندی فرمانداری سابق باز خواهد شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۱:۳۸
کد خبر: ۳۳۹۱۴۹
گره ترافیکی کمربندی فرمانداری سابق باز خواهد شد
مهدور رئیس شورای شهر شهریار در بازدید از پروژه های عمرانی در مرکز شهر از باز شدن گره ترافیکی و روان سازی کمربندی فرمانداری سابق با تملک از مالکان کمربندی خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ، علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بازدید از پروژه های عمرانی در مرکز شهر از باز شدن گره ترافیکی و روان سازی کمربندی فرمانداری سابق با تملک از مالکان کمربندی خبر داد .

وی ادامه داد: کمربندی فرمانداری سابق مدتی بود که به حال خود رها شده بود، که با پیگیری های اعضای شورای شهر نهایتآ در یکصد و نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر مصوبه شد .

سخنگوی شورای شهرشهریار در ادامه ابراز امیدواری کرد : با توافقی که با مالکان طرح کمربندی از سوی شهرداری انجام خواهد شد روان سازی بخشی از شهر نیز مرتفع خواهد شد .

مهدور در بخشی از سخنان خود ، پرداختن به مباحث ترافیکی را یکی از دغدغه های اصلی شورای شهر خواند و در ادامه خاطر نشان کرد : احداث پروژه های ترافیکی قطعآ باعث کاهش وقت ، ایجاد آرامش و آسایش و ارتقای سطح زندگی مردم خواهد شد .

رئیس شورای شهر در خاتمه ، دو پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح شهدای کهنز و  تقاطع غیر همسطح شهید صیاد شیرازی را از مهمترین پروژه های ترافیکی در سال جاری نام برد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز