مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در بازدید از نمایشگاه مطبوعات مطرح کرد:

نقد منصفانه موجب پیشرفت ورزش می شود

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۹:۵۴
کد خبر: ۳۳۹۲۵۰
مشهدی آقایی در بازدید از غرفه خبرگزاری برنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات: بدون شک نقد منصفانه مطبوعات می تواند بسترهای لازم برای پیشرفت و شکوفایی بسیاری از ظرفیت های نهفته در جامعه خصوصا ورزش را فراهم سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به همراه کارشناسان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات کشور بازدید کرد.

محمد مشهدی آقایی در بازدید از غرفه خبرگزاری برنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات کشور در تهران با اشاره به اینکه رسانه ها نقش برجسته ای در توسعه همه جانبه کشورمان دارند گفت: بسیاری از توفیقات حاصل شده در ورزش و عرصه های مختلف به واسطه نگاه انتقادی و موشکافانانه اصحاب رسانه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: مطبوعات نقشی اساسی در زمینه اطلاع رسانی درباره مسایل مختلف به جامعه دارند اما این نقش اولیه مطبوعات است و رسانه های کشور وظایف سنگین تری از جمله توسعه توانمندی های علمی، فرهنگی و ورزشی دارند که این امر با نگاه ویژه آن ها به مسائل محقق می شود.

وی با اشاره به شعار امسال نمایشگاه مطبوعات "نقد منصفانه و پاسخ مسوولانه" گفت: بدون شک رویکرد انتقادی و منصفانه مطبوعات می تواند بسترهای لازم برای شکوفایی بسیاری از ظرفیت های نهفته در جامعه را فراهم سازد و نقد منصفانه سبب تقویت و رشد جامعه می شود.

وی ادامه داد: در این میان رسانه هایی که در فضای سایبری فعالیت می کنند در نمایشگاه مطبوعات می توانند به بهترین نحو ممکن به مردم معرفی شوند.

مشهدی آقایی در آخرین روز از این نمایشگاه در غرفه پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کرد و از غرفه روزنامه های خبر ورزشی، ایران، ابتکار، فرهیختگان و همچنین از خبرگزاری های ایسنا و ایرنا، مهر و ... بازدید بعمل آورد.

در این دیدارها امیررجبی سرپرست خبرگزاری برنا و سعید میرعزیزی و رضا علیزاده کارشناسان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین مشهدی آقایی را همراهی کردند.

1 (8)

1 (7)

1 (6)

1 (5)

1 (4)

1 (3)

1 (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز