معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی طرح ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۰:۰۹
کد خبر: ۳۳۹۶۸۶
پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی طرح ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به طرح ها و پروژه های در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه ها اجرای طرح ضلح شرقی حرم مطهر است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید سعید سیدعلایی امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال خدمت رسانی در همه حوزه ها است و می کوشند تا در این عرصه برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل توانسته ایم برای نخستین بار موضوع حقوق شهروندی را مطرح کنیم و 569 خدماتی که توسط این وزارتخانه و نهادهای تابعه انجام می شود، الکترونیکی شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: امسال به دلیل سرمای زودرس موضوع راهداری زمستانی ما آغاز شد و 200 هزار میلیارد تومان ارزش جاده ها و آزادراه های ماست که مسئولیت سنگینی برای نگه داشتن آنها داریم.

سیدعلایی گفت: در طرح راهداری زمستانی 15 هزار راهدار در هزار راهدارخانه ماموریت انجام می دهند که از همه آنها قدردانی می کنم.

وی گفت: تجهیز ناوگان راهداری امر بسیار مهمی بود که امسال انجام شده که این امر در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به مردم موثر خواهد بود.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جایگاه استان قم گفت: استان قم در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق است و از اهمیت بسیاری برخوردار است و 18 استان از این استان عبور می کند و این اداره کل مسئولیت بسیار سنگین دارد.

سیدعلایی بیان داشت: 1449 کیلومتر در استان راه داریم که در حال مدیریت است و باید یک مدیریت قوی و ارزشمند در کارها انجام شود.

وی افزود: در حوزه مسکن مهر در قم کارهای خوبی انجام شده و امیدواریم که باقیمانده کار نیز تا خرداد 95 اتمام و به مردم واگذار شود.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در حوزه شهرسازی نیز باید طرح جامع اجرایی شود و استان قم طرح جامع را انجام داده و امیدواریم که هر چه سریعتر عملی شود.

سید علایی به طرح ها و پروژه های در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه ها اجرای طرح ضلح شرقی حرم مطهر است که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به جابه جایی های صورت گرفته در اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: مهندس بهشتی همواره در تلاش بودند تا کارها را دنبال کنند و تلاش های گسترده ای نیز در طول مدیریت خود انجام دادند.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حضور مهندس صبوری در این اداره کل گفت: وی نیز یکی از نیروهای موفق در سطح استان بوده و مسئولیت های سنگینی نیز در قم داشته که امیدواریم بتوانند در کارهای خود موفق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز