رئیس شورای شهر مطرح کرد؛

اجرای پروژه پارک ویژه بانوان در قائمشهر در حال پیگیری است

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۴۰۷۰۷
اجرای پروژه پارک ویژه بانوان در قائمشهر در حال پیگیری است
رئیس شورای شهر قائمشهر اظهار کرد: اجرای پروژه پارک ویژه بانوان، بحث شهربازی، توجه به نصب دوربین،برخورد با تابلوهای تبلیغاتی، در سطح شهر قائمشهر باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ سعید میرزایی کوتنایی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائمشهر با تاکید براینکه اجرای پروژه پارک ویژه بانوان در قائمشهر در حال پیگیری است، اظهار کرد: یکی از موضوعات شهری رسیدگی به احداث پارک بانوان است که در حال حاضر چیدمان دیوار در حال انجام و بحث طراحی پارک با توجه به بودجه شورا و شهرداری در آینده نزدیک شکل می گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات شهری بحث شهربازی است، بنابراین با آوردن کارشناس خبره برای ساخت سالن سرپوشیده درصدد هستیم تا وی با نگاه کارشناسانه دستگاه هایی که نیاز این سالن است را خریداری و برای نصب اقدام کنیم.

رئیس شورای شهر قائمشهر در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر قرارداد 16 تابلو تبلیغاتی در سطح شهر به اتمام رسیده، گفت: در سال گذشته درآمد شهرداری از تابلوهای تبلیغاتی حدود 213 میلیون تومان بوده است.

میرزایی با تاکید براینکه برای حفظ امنیت در سطح شهر باید 25 نقطه دوربین نصب شود، اظهار کرد: در حال حاضر شورای شهر برای نصب 10 عدد دوربین در سطح شهر آمادگی دارد.

رئیس شورای شهر قائمشهر در پایان با تاکید براینکه دستور وزیر راه و شهرسازی برای تامین اعتبار در جهت اتمام پروژه الغدیر صادر شده، افزود: امیدواریم هر چه سریعتر اعتبار لازم در مدت زمان معین اختصاص یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز