معاون طرح و توسعه بندر خرمشهر در گفت‌ و‌ گو با برنا خبر داد:

برگزاری نشست مشترک علمی صنعتی بندر خرمشهر و دانشگاه شهید چمران

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴:۳۱
کد خبر: ۳۴۰۷۲۹
خبرگزاری برنا: معاون طرح و توسعه بندر خرمشهر از برگزاری نشست مشترک علمی صنعتی میان این اداره کل و دانشگاه شهید چمران خبر داد.

سعید پویان راد در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار برنا در خرمشهر اظهار کرد: در این نشست که در پی هماهنگی و انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی میان این اداره کل و دانشگاه شهید چمران برگزار شد، معاونان و کار‌شناسان دو حوزه فنی و مهندسی و طرح توسعه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارتباط با مراکز علمی پژوهشی، بسترسازی جهت ارتباط مستمر دانشگاه و صنعت در خصوص آگاه سازی متخصصان دانشگاهی نسبت به نیازهای مطالعاتی تخصصی بندر خرمشهر عنوان کرد.

معاون طرح و توسعه بندرخرمشهر در ادامه افزود: کار‌شناسان معاونت فنی، نیازهای مطالعاتی بندر خرمشهر را در حوزه فنی و مهندسی به طور فشرده حول محورهایی از قبیل بهره برداری بهینه از آبراه اروند و ساماندهی پیش نیازهای مطالعاتی، چالش‌های تصفیه آب و فاضلاب و آبیاری فضای سبز بندرخرمشهر و مطالعات مقدماتی درخصوص بهرهبرداری از اراضی ۷۶۵ هکتاری پشتیبانی ارائه کردند.

پویان راد اضافه کرد: در پایان این جلسه از سوی دو طرف ابراز امیدواری شد که با گسترش تعاملات و تقویت همکاری‌ها، جریان ارتباطات علمی پژوهشی بندر خرمشهر و دانشگاه شهید چمران در راستای نیل به اهدف توسعه ملی و منطقه‌ای، به طور روز افزون کاربردی و پربار‌تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز