سردار سلامی:

نظام امنیتی اروپا فروپاشیده است/کسانی که تکفیری ها را ائتلاف مردمی می نامیدند گرفتار ناامنی آنها شده اند

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۴:۲۴
کد خبر: ۳۴۱۰۸۹
نظام امنیتی اروپا فروپاشیده است/کسانی که تکفیری ها را ائتلاف مردمی می نامیدند گرفتار ناامنی آنها شده اند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: همان هایی که تا دیروز تکفیری ها را ائتلاف های مردمی آزادی خواه معرفی می کردند اکنون شاهد ایجاد یک ناامنی از سوی آنها در قلب سرزمین های خودشان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار حسین سلامی در بیست و دومین یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم گفت: شهدا جایگاه ارزشمند و رفیعی دارند و آنها بودند که ما را از گورستان جهل نجات داده و وارد میدان آگاهی کردند.

وی بیان داشت: وجود شهدا بود که به ما امنیت و آسایش داد و توانستیم طعم شیرین حاکمیت اسلامی را چشیده و یک نظام دینی اسلامی مقتدر تشکیل دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: این دو بزرگوار حق بزرگی بر گردن ما دارند و در سخت ترین فتنه ها و بلاها توانستند جایگاه نظام اسلامی را حفظ و از آسیب های جلوگیری کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا از اهمیت بسیاری برخوردار است گفت: شرکت در این مجالس بسیار ارزشمند است و باید در برپایی چنین یادواره هایی اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهدای قم به ویژه اسطوره جاودانی آنها یعنی شهید مهدی زین‌الدین علت و منشأ کرامت، حیثیت و اقتدار فعلی نظام اسلامی هستند گفت: باید به داشتن چنین ستارگان پرفروغی که به هیچ عنوان غروبی ندارند افتخار کنیم و همواره ادامه دهنده راه آنها باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهید زین الدین یک اسطوره بود و شجاعت و ایثارگری های آن شهید والامقام همواره انسان را به یاد شهدای کربلا می اندازد.

سردار سلامی گفت: شهید زین الدین حقیقتا زینت دین بود و خاطرات آن شهید والامقام هرگز از خاطر انسان نمی رود.

وی گفت: شهید زین الدین فردی متدین و انقلابی بود و پدر و مادر ایشان نیز همواره درس جهاد و مقاومت را به این شهید والا مقام آموخته بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: شهید زین الدین فرمانده دل ها بود و با خضوع و فروتنی که در کارها داشت همواره سخن او بر دل رزمندگان می نشست.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اروپا اشاره کرد و گفت: نظام امنیتی در اروپا فروپاشیده است و اینک تمام اروپا در یک شوک بزرگ امنیتی فرو رفته است.

وی بیان داشت: همان هایی که تا دیروز تکفیری ها را ائتلاف های مردمی آزادی خواه معرفی می کردند اکنون شاهد ایجاد یک ناامنی از سوی آنها در قلب سرزمین های خودشان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال تکه تکه کردن کشورها و ملت های اسلامی است گفت: آمریکا دیگر نقش اساسی و شکوه ظاهری گذشته خود را در منطقه از دست داده است.

نظر شما