با حضور خانواده شهدا؛

یادواره شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۸:۵۲
کد خبر: ۳۴۱۰۹۲
یادواره شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم برگزار شد
همزمان با سالروز شهادت مهدی زین الدین یادوارن شهدای استان قم با حضور مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مراسم با حضور جمع کثیری از خانواده شدا و همچنین مردم قم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین استانی در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

در این مراسم سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلام و همچنین سردار احمدی فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) به ایراد سخن پرداختند.

 سردار سلامی در این مراسم به حوادث اروپا اشاره کرد و گفت: نظام امنیتی در اروپا فروپاشیده است و اینک تمام اروپا در یک شوک بزرگ امنیتی فرو رفته است.

وی بیان داشت: همان هایی که تا دیروز تکفیری ها را ائتلاف های مردمی آزادی خواه معرفی می کردند اکنون شاهد ایجاد یک ناامنی از سوی آنها در قلب سرزمین های خودشان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال تکه تکه کردن کشورها و ملت های اسلامی است گفت: آمریکا دیگر نقش اساسی و شکوه ظاهری گذشته خود را در منطقه از دست داده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام هرگز با چنین شکوه و تفصیلی از مقام شامخ شهدا تجلیل نشده بود و این از برکات انقلاب اسلامی است که تکریم شهدا را جزو وظایف خود می‌داند و تکریم شهدا ادامه دادن راه آنهاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز