وزیر کشور:

آیین اربعین حسینی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۱:۱۴
کد خبر: ۳۴۱۲۰۸
آیین اربعین حسینی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود
وزیر کشور گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا با بسیج امکانات آیین اربعین حسینی امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد اربعین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون روحیه همدلی و همکاری به منظور خدمت به زائران عتبات عالیات، آزمونی برای ساختن کشور است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نسبت به همایش اربعین حساسیت ویژه‌ای دارند و سفارش‌های متعدد و مکرری در این حوزه ارائه داده‌اند و همواره موضوعات مربوط به اربعین حسینی را پیگیری می‌کنند.

وزیر کشور افزود: باید همه تلاش کنیم پذیرایی از زائران در کمال ادب، متانت و همراه با صبر انجام شود تا زمینه رضایت نسبی آنان فراهم شود. آیین‌های اربعین حسینی مردمی است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مدت سه هفته است که مسئولیت ستاد اربعین به وزارت کشور واگذار شده، تاکید کرد: در طول مدت فعالیت سازمان حج و زیارت نیز خدمات شایان توجهی از سوی این سازمان در این حوزه ارائه شد، ولی مجموعه نظام تصمیم گرفت برای سهولت و سرعت بخشی در ارائه خدمات به زائران، این مسئولیت به وزارت کشور واگذار شود.

وی عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا با بسیج امکانات آیین اربعین حسینی امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بازدید از زیرساخت‌های مرز شلمچه در استان خوزستان به این استان سفر کرده است.

در این نشست، عبدالحسن مقتدایی«استاندار خوزستان»، فرمانداران ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین اعضای ستاد اربعین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز