استاندار لرستان:

یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است

۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۷:۵۳
کد خبر: ۳۴۱۴۲۲
یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است
استاندار لرستان گفت :شرکت های دانش بنیان از ظرفیت های بزرگی است که از اهمیت بسزایی در جهت بسط و گسترش اقتصاد صنعتی برخوردار می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز خرم‌آباد، هوشنگ بازوند  در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  مهندس بازوند استاندار لرستان در بازدید از پارک علم و فن آوری با اشاره به اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: شرکت های دانش بنیان از ظرفیت های بزرگی است که از اهمیت بسزایی در جهت بسط و گسترش اقتصاد صنعتی برخوردار می باشد.

 بازوند افزود: کم توجهی به این ظرفیت ها منجر به عقب افتادگی از مسیر توسعه خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به نداشتن مکان مناسب پارک علم و فن آوری بیان داشت: مکان مناسبی برای پارک علم و فن آوری در نظر گرفته شده که با دستگاه های مربوطه پیگیر رفع موانع و مشکلات آن هستیم.

وی همچنین گفت: اولویت کار دستگاه های اجرایی حمایت و استفاده از خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان است.

پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت‌های خیلی خوبی برای توسعه استان به شمار می‌روند.

وی عنوان داشت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید دارد، یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است.

این مسئول افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان یک سری مشکلات دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند و برای حل منابع مالی بانک‌ها باید به آنها کمک کنند.

بازوند تصریح کرد: عدم حمایت برخی دستگاه‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مشکلات این شرکت‌ها است که در هفته آینده این مشکلات را بررسی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌های خوب برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار لرستان گفت: برای ساخت ساختمان پارک علم و فناوری 18 هکتار زمین واگذار شده است که یک سری مشکلات حقوقی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم آنها برطرف شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی همچنین از سفر وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ع) به استان لرستان خبر داد و گفت: اواخر هفته آینده وزیر بهداشت ‌همراه با سردار عبداللهی به استان لرستان سفر می‌کنند.

وی افزود: با توافقی که با قرارگاه خاتم‌الانبیاء صورت گرفته‌ بیمارستان عشایر خرم‌آباد در اختیار این قرارگاه قرار می‌گیرد و با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء و دکتر هاشمی وزیر بهداشت قرارداد ساخت بیمارستان 500 تخت‌خوابی توسط قرارگاه خاتم در خرم‌آباد به امضا می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز