استاندار جدید قزوین:

اولویت اصلی من، دفاع تمام قد از سیاست های دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۴۱۹۴۵
اولویت اصلی من، دفاع تمام قد از سیاست های دولت تدبیر و امید است
فریدون همتی در مراسم معارفه: توسعه استان، برگزاری انتخابات باشکوه و زمینه سازی برای سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین از جمله مهترین برنامه هایی است که در دستور کار استانداری قرار دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار جدید قزوین در مراسم معارفه اش که در سالن اجتماعات پردیس فرهنگیان شهیدرجایی قزوین برگزار شد گفت: بسیار خرسندم که این توفیق حاصل شده تا خدمتگزار مردم ولایت مدار، مومن و فرهیخته استان قزوین باشم.

وی استان قزوین را دارای ویژگی ها و ظرفیت های برجسته ای دانست و گفت: استان قزوین در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی جز استان های برتر کشور است و باید با یک برنامه ریزی مدون در جهت توسعه همه جانبه آن گام برداشت.

فریدون همتی با بیان اینکه دفاع تمام قد از سیاست های دولت تدبیر و امید اولویت اصلی قزوین است، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین حفظ وحدت استان  از گام های اساسی من است.

وی حفظ اعتماد مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی دولت و نظام  را ازجمله اهداف دولت دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، برگزاری انتخابات باشکوه و قانونی از اهداف اصلی تدبیر و امید است و تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان  نیز بر همین امر استوار خواهد بود.

استاندار جدید قزوین استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در دوران پسا برجا گفت: باید با برنامه ریزی های مورد نیاز برای استان قزوین، در دوران پسا برجام و پسا تحریم بیشترین بهرمندی را از این زمان ببریم تا بتوانیم شاهد رونق تولید و فضای کسب و کار باشیم.

همتی با تشکر از زحمات مهندس روزبه در دوران مسوولیت وی گفت: خدمات خوبی در استان قزوین صورت گرفته است و امیدوارم بتوانیم از این سرمایه های فکری و اقتصادی با تکیه بر بخش خصوصی شرایط جدیدی از توسعه را برای استان رقم بزنیم.

این مقام مسووول در پایان اعلام کرد: توسعه استان، برگزاری انتخابات باشکوه و زمینه سازی برای سفر دولت تدبیر و امید به استان از جمله مهترین برنامه هایی است که باید در دستور کار استانداری قرار بگیرد.

‌مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین امروز بعدازظهر(30 آبان ماه) با حضور حسینعلی امیری قائم مقام وزارت کشور،‌ سید سلمان سامانی ریاست مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی کشور، آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی در سالن اجتماعات پردیس فرهنگیان شهیدرجایی قزوین برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز