با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ملاردبرگزار شد:

نشست اعضای مجمع روابط عمومی های شهرستان

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۴۲۰۰۳
نشست اعضای مجمع روابط عمومی های شهرستان
به ریاست خطیبی فرماندار ملارد نشست مجمع عمومی مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ملارد برگزارشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران  ، نشست مجمع عمومی مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ملارد به ریاست خطیبی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار و ضمن انجام یک دوره آموزشی فشرده در ارتباط با خبرنویسی و روش های ارتباطات نوین ، برخی مسائل و مشکلات توسط اعضای این مجمع مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

برپایه این خبر خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در جمع روسای روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرائی این شهرستان نقش کلیدی روابط عمومی ها در تصمیم گیریها و معرفی پیشرفت های حاصله را خاطر نشان کرده و از آنان خواست تا خود را با نیازهای روز مخاطبانشان همگام سازند .

خطیبی رفتار متعادل و منطقی روابط عمومی ها در ارتباط با مردم و شناخت دقیق خواسته های آنان را متذکرشد و گفت : روابط عمومی ها در رابطه مستقیم با مردم هستند که بر این اساس باید با حساسیت بیشتر انجام وظیفه نمایند

وی اضافه کرد : توجه به روابط عمومی ها یکی از مولفه های جوامع مدرنیته امروزی است که با پیشرفت ابزارهای نوین ارتباطی ، جایگاه این واحد بیش از گذشته مشهود تر می گردد .

سرپرست فرمانداری ملارد  اقدامات روابط عمومی ها را دارای نمود بیشتر و موثرتری در بین مردم  نسبت به سایر واحدها در یک سازمان عنوان کرد .

خطیبی در بخش دیگری از سخنان خود  بر تداوم امید ایجاد شده در دل مردم به واسطه اقدامات و سیاست های دولت تدبیر و امید در سایه انعکاس و انتقال صادقانه و واقعی اخبار و خدمات دستگاههای دولتی تاکید کرد. توجه به مقوله آموزش ، برگزاری جلسات منظم ، ارتباط نزدیک تر با شوراها به عنوان نماینده مردم وهمچنین داشتن اطلاعات دقیق و به روز از اتفاقات پیرامونی از دیگر مواردی بود که رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ملارد برای تقویت و کسب خروجی مثبت و ایده ال بر آنها صحه گذاشت .

در این نشست که شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و تنی چند از خبرنگاران نیز حضور داشتند ، تعدادی از مسئولان روابط عمومی ادارات حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود برای فعال تر شدن روابط عمومی ها پرداختند .

دو تن از خبرنگاران هم در سخنانی ضمن تاکید بر ارتباط دوسویه و مستحکم بین خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ها ، انتظارات خود برای انعکاس بهتر و سریعتر اقدامات دستگاههای اجرائی شهرستان ملارد را متذکر شدند .

در ادامه این نشست  شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری هم  با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی و تشریح وظایف و نقش سازنده آنها در بیان بهتر اقدامات و فعالیت دستگاهها ، انتظارات و مطالبات مردم را قابل اهمیت دانسته و بر تقویت این نهاد تاکید کرد .

بر اساس این گزارش کلاس آموزشی خبر نویسی و روش های نوین ارتباطات در عصر جدید از دیگر بخش های این نشست بود که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز