زنده‌روح، بازیکن تیم فوتبال مس کرمان:

به مهاجمان تیم اعتماد و اعتقاد کامل داریم

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۸:۲۵
کد خبر: ۳۴۲۰۶۹
به مهاجمان تیم اعتماد و اعتقاد کامل داریم
بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: درست است که مهاجمان مس در گلزنی موفق نبوده اند و اتفاقا وظیفه مهاجم گل زدن است اما انصافا نباید از تاثیرگذاری آن ها روی برخی از گل ها و تغییر روند بازی چشم پوشی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد زنده‌روح تصریح کرد: در چند بازی گذشته مصدومان زیادی داشتیم که خوشبختانه مصدومیت آن ها برطرف شده است. هنوز کاملا از خودمان راضی نیستیم و سعی می کنیم روند تیم بهتر شود تا هواداران راضی باشند.

وی افزود: از مس همیشه انتظارات بالا است. با اینکه نتایج بدی کسب نکرده ایم اما خود ما انتظارات بیشتری داشتیم و باید در صدر جدول قرار داشته باشیم که به امید خدا به صدر نیز خواهیم رسید.

هافبک مس با بیان اینکه 3 بازی آینده عیار مس را مشخص می کند، تصریح کرد: فکر می کنم 3 بازی سخت را پیش رو داریم که نشان می دهند مس می تواند مدعی اول صعود باشد یا خیر. نفت آبادان، خونه به خونه و پیکان رقیبان جدی و اصلی مس هستند و تلاش می کنیم تا نتایج خوبی در این بازی ها کسب کنیم.

زنده روح در رابطه با شرایط خط حمله و عدم گلزنی مهاجمان در طول این فصل گفت: من به شخصه به مهاجمان تیم اطمینان کامل دارم و باور کنید بازیکنان و مربیان تیم های حریف می گویند آرزوی داشتن تنها یکی از مهاجمان مس را دارند. درست است که مهاجمان مس در گلزنی موفق نبوده اند و اتفاقا وظیفه مهاجم گل زدن است اما انصافا نباید از تاثیرگذاری آن ها روی برخی از گل ها و تغییر روند بازی چشم پوشی کرد. مطمئن باشید مهاجمان مس بدشانس هستند و روند گلزنی را آغاز خواهند کرد.

وی در پایان ضمن حمایت از مهاجمان تیمش تاکید کرد: به عنوان یک هم تیمی به مهاجمان مس می گویم که تمام بازیکنان به هر نحوی در کنار آن ها هستند و کمک می کنیم تا روند خود را پیدا کنند. هر کدام از آن ها گل بزنند ما از صمیم قلب خوشحال خواهیم شد.

همچنین این مرجع خبری در یاداشتی به بررسی عملکرد خط دفاعی مس در این فصل پرداخته است و می‌نویسد: در این روزها که انتقادات زیادی را به خط حمله مس وارد می کنند کسی زیاد توجهی به عملکرد فوق العاده مدافعان مس ندارد و فعلا همه درگیر گل نزدن مس هستند.

اما این خط دفاع پس از فجرسپاسی دومین خط دفاع برتر لیگ یک است. 10 گل خورده در طول 15 هفته انصافا آمار خوبی است و شاید اگر نمایش خوب مدافعان مس نبود نتایج بدتری رقم می خورد. 3 کلین شیت در 3 هفته اخیر از کورش ملکی با کمک محمد مختاری، هادی رکابی، محمدرضا زینال خیری و بهنام داداشوند به ثبت رسیده است. البته در بازی آلومینیوم اراک عبدالله حسینی با رهایی از بند مصدومیت به ترکیب مس بازگشت و نمایش نسبتا خوبی داشت.

نباید فراموش کرد همین آلومینیوم اراک چند هفته پیش با 4 گل خونه به خونه را شکست داده بود اما در مقابل مس حتی یک فرصت مناسب گلزنی نیز پیدا نکرد. حتی اراکی ها بعد از سوت پایان معتقد بودند که هیچ تیمی در این فصل تا این حد در مقابل آن ها به سرسختی مس نبوده است. کسی از این خط دفاع تقدیر نمی کند اما آن ها بدون توجه به این موضوع به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام می دهند.

وظیفه مدافعان مس مسلما در 3 بازی آینده سنگین تر خواهد شد و هواداران مس امیدوارند ستاره هایی که در سکوت کامل می درخشند به درخشش خود ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز