مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان:

ثبت نام از کاندیداهای ریاست ۵ هیئت ورزشی در خوزستان آغاز شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۷:۵۴
کد خبر: ۳۴۲۱۰۹
ثبت نام از کاندیداهای ریاست ۵ هیئت ورزشی در خوزستان آغاز شد
خبرگزاری برنا، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از ابتدای هفته ثبت نام از کاندیداهای ریاست پنج هیئت ورزشی در استان آغاز شده است.

احسان حاجی نجف، در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، اظهارداشت: اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان در نظر دارد مجمع انتخاب رئیس هیئت های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام، گلف، بدمینتون، ناشنوایان، جودو و انجمن های ورزشی استان را برگزار کند.

وی با بیان اینکه علاقمندان و داوطلبان جهت کاندیداتوری ریاست هیئت می توانند از امروز تا تاریخ هشتم آذرماه به اداره کل ورزش و جوانان واحد امور مجامع مراجعه کنند، گفت: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران، معتقد به یکی از ادیان رسمی کشور، نداشتن سوء سابقه کیفری و محرومیت اجتماعی، دارا بودن حداقل 30سال سن، دارا بودن حداقل 30سال سن و بازنشسته نبودن از جمله شرایط ثبت نام داوطلبان است.

این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، بیان داشت: کسانی که قبلاً سابقه ریاست یکی از هیئت های ورزشی استان را داشته اند می توانند با مدرک تحصیلی دیپلم  هم کاندیدا شوند.

حاجی نجف، خاطرنشان کرد: همچنین بازنشستگانی که شامل شرایط مقامات، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر هستند نیز می توانند برای ریاست هیئت های ورزشی نیز کانید شوند.

وی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام متقاضیان را یادآورد شد و گفت: روگرفت برابر اصل تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح، آخرین مدرک تحصیلی(هر کدام یک برگ)، حکم کارگزینی برای کاندیداهایی که در یکی از ادارات دولتی شاغل هستند، مدارکی است که باید به امور مجامع اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه شود.

حاجی نجف تاکید کرد: همچنین تمامی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات هیئت های ورزشی در صورت که به فرآیند انتخابات و نتیجه آن معترض بودند حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از برگزاری انتخابات می توانند شکایات خود را به همراه مستندات مربوطه جهت رسیدگی به امور مجامع وزارتخانه ورزش و جوانان ارسال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز