مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران:

محورگچساران - گناوه با اختصاص ۱۱۸۰ میلیارد ریال بهسازی می شود

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۵:۴۳
کد خبر: ۳۴۲۲۳۷
محورگچساران - گناوه با اختصاص ۱۱۸۰ میلیارد ریال بهسازی می شود
محمدی اظهار داشت: کار طراحی و برآورد هزینه مسیرهای عملیاتی مذبور با هماهنگی مسئولین ذیربط انجام شده و به مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان نماینده وزارت نفت ابلاغ شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران ؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع خبرنگاران گفت:با پیگیری هایی که طی چند سال گذشته صورت گرفته ،محورگچساران - گناوه با اعتبار 1180 میلیارد ریال بهسازی می شود .

امین محمدی با اعلام این خبرافزود : از سوی مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب ، پروژه  بهسازی محورهای مواصلاتی موجود در دستور کار قرار گرفته و تصمیم گیری در مورد نحوه اجرای آن با هماهنگی استانداران بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و مدیران کل راه و شهرسازی این دو استان اتخاذ شده است  .

محمدی اظهار داشت: کار طراحی و برآورد هزینه مسیرهای عملیاتی مذبور با هماهنگی مسئولین ذیربط انجام شده و  به مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان نماینده وزارت نفت ابلاغ شده است .

وی ادامه داد : بر پایه توافقات به عمل آمده ، وزارت نفت اعتبار مصوب این پروژه را همزمان و متناسب با پرداختهای وزارت راه و شهر سازی در مدت 6 سال تامین خواهد کرد و بودجه به طور مساوی در این شش سال تخصیص داده خواهد شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت : اولویت اول اجرایی این پروژه محورهای گوره- بی‌بی‌حکیمه و رگ سفید خواهد بود و محورهای گچساران–بی‌بی‌حکیمه و محور گوره- گناوه به ترتیب اولویتهای بعدی هستند .

 محمدی جاده های مواصلاتی در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را به عنوان محورهای اختصاصی شرکت نفت عنوان کرد و افزود: این جاده ها دسترسی به تاسیسات نفت و گاز در سطح استانهای مجاور را ممکن می سازد و در عین حال به دلیل عدم وجود مسیر جایگزین در این مناطق ، از دیرباز تاکنون از سوی عموم  نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد : استاندارد نبودن جاده اصلی  ، ترافیک سنگین ، وجود خطوط لوله در کناره های جاده، عرض کم و پیچ های خطرناک در این محور ایمن سازی این جاده را الزامی کرده است .

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بزرگ بهره‌بردار نفت و گاز  مناطق نفتخیز جنوب می باشد که در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر فعالیت عملیاتی دارد .

قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظیم نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در نزدیکی بندر گناوه ، این شرکت را به یکی از قطب های مهم تولید و صدور نفت خام تبدیل کرده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز