فرماندار محمودآباد:

قطع برق ادارات دولتی و اماکن عمومی قابل قبول نیست

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۴۲۳۷۴
قطع برق ادارات دولتی و اماکن عمومی قابل قبول نیست
جلسه رفع مشکلات برق شهرک صنعتی محمودآباد و پیگیری مطالبات شرکت توزیع نیروی برق در فرمانداری محمودآباد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این جلسه به ریاست یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد و با حضور سیدمصطفی موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مصطفی سالار، مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای غرب مازندران و با حضور روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: هر ساله نزدیک به 900 هزار نفر جوان فارغ التحصیل دانشگاهی وارد عرصه کار شده و نیازمند فراهم سازی فرصت شغلی جهت اشتغال جهت تشکیل زندگی اجتماعی می باشند.

یوسف پور با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبان گیر جامعه است گفت: رویکرد دولت یازدهم در حوزه اقتصادی تقویت بنگاه های اقتصادی و افزایش نرخ اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است.

وی گفت: برخی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد آماده بهره برداری بوده که به علت عدم تامین برق به تعویق افتاده و قطع برق واحدهای صنعتی بعلت بدهی موجب آسیب و تعطیلی این واحدهای فعال شده است.

وی همچنین با اشاره به بدهی برق برخی از ادارات دولتی گفت: قطع برق ادارات و اماکن عمومی قابل قبول نبوده و وصول بدهی و رفع مشکلات باید با تعامل ادارات و به محوریت فرمانداری رفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز