فرمانده سپاه محمودآباد:

امروز تلاش سپاه برای حفظ هویت ملی و سیاسی جامعه است

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۹:۱۸
کد خبر: ۳۴۲۴۶۰
امروز تلاش سپاه برای حفظ هویت ملی و سیاسی جامعه است
عصر امروز به مناسبت هفته بسیج نشست خبری فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد به همت روابط عمومی این ناحیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این نشست با حضور خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه برگزار گردید و سرهنگ سیدتقی کیا، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد، طی سخنانی در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: قدمت بسیج به صدر اسلام باز می گردد و در آن دوران مردان برای حضور در جنگ بسیج شده و زنان نیز در کنار مردان برای روحیه دادن و آماده سازی مقدمات جنگ و زمینه سازی حضورشان در نبردهای پیش رو تلاش می کردند.

وی با اشاره به تشکیل بنیان بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: بسیج به فرمان امام راحل بمنظور حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده و این انقلاب خودجوش و با اراده مردم رقم خورد و با پشتوانه مردمی از هرگونه لطمه و گزند دشمن در امان خواهد بود.

کیا گفت: بسیج توده های مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران موجب سربلندی و عزت ایران در هشت سال جنگ نابرابر شد و امروز نیز بسیج در تمامی صحنه ها حضور داشته و نسبت به تمام حوزه ها احساس تکلیف می نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمودآباد افزود: بسیج یعنی به صحنه و به میدان آمدند و امروز سپاه در حوزه سازندگی و کمک به محرومین و مستضعفان و در حوزه های علمی و اجتماعی ورود داشته و امروز تلاش سپاه برای حفظ هویت ملّی و سیاسی جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد گفت: سپاه بعد از جنگ در 4 حوزه فرهنگی و تبلیغی و آموزش و تربیتی و بصیرت افزایی و سیاسی و خدمت رسانی به محرومین ماموریت داشته و امروز تلاش سپاه برای توجه به آحاد مردم جامعه است.

سرهنگ سیدتقی کیا با اشاره به اینکه جنگ همچنان ادامه دارد گفت: امروز جنگ با دشمن با اسلحه نیست و دشمن در خاکریز جنگ نرم و بصورت خاموش در حال کینه توزی و جنگ می باشد و جنگ نرم یعنی نفوذ و تسخیر فکر و عقیده مردم و امروز سپاه با بصیرت افزایی و بیداری اسلامی ارزشهای اسلامی جامعه را حفظ و گسترش داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های سپاه اعزام جوانان به سرزمین راهیان نور می باشد گفت: در سال گذشته 2 هزار نفر از جوانان شهرستان در قالب کاروانان دانشجویی و دانش آموزی به مناطق جنگی اعزام شدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: امروز سپاه در حوزه اشتغال از بسیجیان فعال که اقدام به راه اندازی کارخانه و کارگاههای تولیدی می نمایند حمایت نموده و در سال 1393  مبلغ 1 میلیارد و 145 میلیون تومان تسهیلات در قالب وام اشتغالزایی به بسیجیان شهرستان محمودآباد پرداخت شد.

کیا با اشاره به اجرای 350 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان محمودآباد گفت: 50 برنامه شاخص شهرستان در قالب روزشمار به کلیه ادارات ابلاغ شده و برگزاری یادواره شهدا و نشست های سیاسی و بصیرتی و غبار روبی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های شاخص شهرستان بشمار می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز