رونمایی کتاب خردسال ترین نویسنده ایران در نمایشگاه کتاب فارس

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۲۹۸۵
رونمایی کتاب خردسال ترین نویسنده ایران در نمایشگاه کتاب فارس
آیین رونمایی کتاب "موهای فراری" به نویسندگی پانیا فولادفر، خردسالترین نویسنده ایران در نمایشگاه بزرگ کتاب فارس، برگزارشد.

به گزارش  خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در أین داستان که به زبان خودمانی و کودکانه نگاشته شده نویسنده متناسب با گنجایش و ویژگی های رشدی خود داستان را پیش می برد.

نقطه أوج أین داستان زمانی است که موهای گلابتون إز پیش او میروند و پس إز أین فراز نویسنده وارد یک چالش خیالی با پری مهربان می شود.

در خصوص موضوع وسبک نگارش أین کتاب باید گفت که در أین کتاب نویسنده بدون هیچ مقدمه ای وارد أصل داستان می شود و در محدوده توانایی ذهنی خود با شروعی چون گلابتون دوست نداشت که موهایش را شانه کرده وبشوید و قصه را اغاز می کند و در ادامه با دیالوگهایی کوتاه داستان را پی میگیرد.

در این داستان نویسنده به نوعی دفتری إز خاطرات خود را ورق زده وبا نگاهی به گذشته خود وچالشی که با ان روبرو بوده اقدام به بیان داستانی به شیوه تخیلی می نمایید.

گفتنی است کتاب موهای فراری به صورت تمام رنگی در ١٠صفحه با ویراستاری احمد اکبر پور توسط انتشارات فدک سبز به چاپ رسیده وتصویر گری ان را مهرنوش دشتی زاده بر عهده داشته است. این کتاب روز سوم آذرماه ساعت ٥ بعداز ظهردر سالن نرگس نمایشگاه بین المللی فارس رو نمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز