نماینده مردم بهبهان در مجلس:

رفع فقر و تامین نیازهای مردم به عهده دولت است

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۲:۱۷
کد خبر: ۳۴۳۰۲۶
رفع فقر و تامین نیازهای مردم به عهده دولت است
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع فقر و تامین نیازهای اساسی مردم به عهده دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اهواز، محمدباقر شریعتی با در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان، به اهمیت تعامل دو سویه میان این سازمان و مخاطبانش در تحولات کلان کشور اشاره کرد و اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی برای انجام بموقع تعهداتی که بر دوش دارد نیازمند همراهی تمام کسانی است که نیاز به وجود اثرگذار تامین اجتماعی را احساس می کنند.

وی همچنین با اشاره به  بدهی های کلان برخی شهرداری های کشور از جمله شهرداری بهبهان به سازمان تامین اجتماعی، بیان داشت: این سازمان برآمده از مشارکت کارفرمایان و کارگران است و کارفرمایان باید به موقع نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام نمایند تا تامین اجتماعی نیز بتواند بموقع پاسخگوی مطالبات بیمه شدگان و مستمری بگیرانش باشد.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی همچنین به اصول 3 و 43 قانون اساسی اشاره و تصریح کرد : رفع فقر و تامین نیازهای اساسی مردم به عهده دولت است.

 در ادامه این دیدار، مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان پیگیری های مجدانه نماینده مردم بهبهان در مجلس را در راستای منافع مردم و نظام خواند و گفت: این پیگیری ها در حوزه تامین اجتماعی نیز بسیار اثر بخش بوده است.

محمود یارعلیزاده همچنین تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های موجود در استان و حمایت های نمایندگان مردم در مجلس می تواند اهداف این سازمان در خدمت رسانی به مردم و توسعه بیش از پیش تامین اجتماعی را دربر داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز