نخستین توقفگاه خودروهای سنگین در منطقه ۲۱ به بهره برداری می رسد

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۶:۰۱
کد خبر: ۳۴۳۲۱۷
نخستین توقفگاه خودروهای سنگین در منطقه ۲۱ به بهره برداری می رسد
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 21 از اتمام عملیات آماده سازی نخستین توقفگاه خودروهای سنگین در این منطقه و بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک خبر داد .

 به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا در تهران ، غلامحسن سلمانی در این باره گفت: با توجه به مشکلات تردد و توقف کامیون ها و خودروهای سنگین در سطح معابر و شهرک های مسکونی منطقه و پیامدهای منفی اجتماعی و ترافیکی ناشی از آن ؛ این معاونت ، به منظور ساماندهی تردد و توقف خودروها و ماشین آلات سنگین در منطقه ، اقدام به مکان یابی و آماده سازی جایگاه مناسب برای توقف این خودروها کرده است .

 وی افزود : این توقفگاه ، در قسمت ضلع شمال شرقی تقاطع بزرگراه فتح – بلوار گلها ، جانمایی شده و به منظور تسهیل در تردد خودروهای سنگین ؛ یک مسیر ورود و خروج از بزرگراه فتح و یک مسیر خروج به بلوار گلها ، برای آن در نظر گرفته شده است .

 معاون شهردار منطقه 21 در خصوص مشخصات زمین مورد نظر برای اسقرار توقفگاه خودروهای سنگین در این منطقه ، گفت : زمین مذکور ، متعلق به شرکت تعاونی توسعه ایمن پرواز تاپ بوده که مساحت تقریبی آن 55 هزار متر مربع است و ظرفیت پذیرش تعداد 500 خودروی سنگین را داراست .

 وی در ادامه با اشاره به لزوم تأمین امکانات کافی و تجهیزات مناسب در جایگاه فوق ، برای استفاده رانندگان این خودروها ، تصریح کرد : اقداماتی همچون احداث سرویس های بهداشتی و برجک نگهبانی ، جانمایی محل مناسب برای استراحت موقت رانندگان و همچنین راه اندازی جایگاه کارواش جهت شست و شوی خودروها ، از جمله تدابیر در دست اجرای این معاونت ، برای تجهیز این توقفگاه است .

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد : در مجموع ، حدود 400 هزار متر مربع از اراضی موجود در سطح منطقه ، به منظور ساماندهی توقف و تعبیه پارکینگ برای خودروهای سنگین در نظر گرفته شده که رعایت مواردی از قبیل مجاورت با کاربری های صنعتی موردنیاز خودروهای سنگین ، سهولت در تردد کامیون ها ، عدم ایجاد معضلات زیست محیطی و مشکلات ترافیکی برای شهروندان و همچنین جلوگیری از تخریب فضاهای سبز شهری ؛ در مکان یابی و جانمایی این توقفگاه ها مدنظر قرار گرفته است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز