استاندار البرز:

عملکرد دولت یازدهم، امید بخش است

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۰۶:۰۷:۰۲
کد خبر: ۳۴۳۴۰۲
عملکرد دولت یازدهم، امید بخش است
دولت تدبیر و امید نیز رهرو راه بسیج است و پیرو فرامین مقام معظم رهبری و با حمایت های مردم، در حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی پافشار دارد.

 

استاندار البرز در جلسه  شورای اداری شهرستان اشتهارد ضمن تبیین سیاست های دولت، به نقش ویژه بسیج سازندگی اشاره کرد و نکات کلیدی را در بحث توسعه این شهرستان مطرح نمود؛ مشروح این خبر را در ادامه می خوانید.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، "سیدحمیدطهائی" درجلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان در سالن شهدای این فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج  با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در شکل گیری پایه های بسیج سازندگی در کشور و تسری روحیه بسیجی در کشورهای منطقه، اظهار داشت: با دید بلند و دوراندیشانه امام راحل که در بیانات تاریخی ایشان نیز ماندگار است؛ آمده روزی فرا می رسد که جهان اسلام بعنوان مجموعه کشورهایی با مرز نبوی بسیج مستضعفان داشته باشد.

بازتاب عملکرد بسیج در سطح منطقه نیز تسری یافته است

وی با بیان اینکه تفکر کارآمد و روحیه والای بسیجی در عمل نیز به اثبات رسیده است؛ افزود: موهبت وجودی بسیج از منظر کارآمدی و اجرایی نه در کشورایران اسلامی که در منطقه نیز به منصه ظهور رسیده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام راحل، از حرکت های تاریخ ساز ایشان بوده است؛ همانگونه که یکی دیگر از پیشگویی های امام راحل که روزی تفکر مارکسیستی را باید در زباله دان های تاریخی پیدا کرد و این اتفاق افتاد.

بسیج مجموعه ای کارآمد و حلال مشکلات از دوران دفاع مقدس تا به امروز

نماینده عالی دولت در استان البرز خاطرنشان کرد: بسیج یک مجموعه کارآمد وحلال مشکلات در دوران دفاع مقدس بشمار می رود، برهه ای که جوان و پیر، زن و مرد در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: تشکیل بسیج سازندگی یکی از حرکت های تاریخ ساز امام بود.

استاندار البرز با اشاره به بسیج اقشار مختلف در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل گفت: در آن برهه هدف هیچ گروه و جناحی جز حمایت از انقلاب اسلامی نبود.

طهائی با گرامیداشت سالگرد شکل گیری نهاد بسیج سازندگی روحیه بسیجی را در دولتمردان دولت تدبیر و امید نیز تسری یافته دانست و ادامه داد: دولت تدبیر و امید  نیز رهرو راه بسیج است و پیرو فرامین مقام معظم رهبری و با حمایت های مردم، در حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی پافشار دارد.  

تفکر بسیجی حاکم بر شاکله تیم مذاکره کننده هسته ای

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان البرز تعمیم این دیدگاه به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، تصریح کرد: اهل تاریخ نوشته اند سالهای سال است که چنین مذاکره ای که ماه ها طول بکشد را شاهد نبوده ایم، در موضوع مذاکرات هر چند ما آن طرف میز بودیم؛ بنظر می رسد شرق و غرب همه با هم بودند؛ اما تیم بسیجی هسته ای و فرزندان این امت، شجاعانه روی دیدگاه ها و نظرات شان محکم با منطقی که دنیا قبول کند ایستادند و این ارزشمندترین دستاوردی بود که مردم بدست آوردند. در ادامه راه نیز به این پافشاری ها نیاز داریم.

استاندار البرز ادامه داد: صبر و حمایت مردم از دولت و رهبری و وحدت و انسجام داخلی حامیان بسیجان ما در جبهه فعلی  که جنگ نرم و سرد است تداوم یافته و کماکان نیز ادامه دارد.

پروژه های عمرانی  شهرستانها با نظارت شورای فنی اشکال گیری می شود

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در ادامه جلسه شورای اداری اشتهارد، با اشاره به فرایند بازدید از پروژه های شهرستان گفت: تأکید بر این است که نمایندگان دولت و نظام اسلامی در شهرستان، با  نظارت دقیق بر پروژه ها و دقت بر انجام کارها ضوابط و شاخص های فنی و قانونی را اجرایی سازند.

وی افزود: شورای فنی استان اشکالات را تذکر می دهد و برای مدیران نیز آزمونی است که در بازدیدها عملکردشان ارزیابی شود.

طهائی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های این شهرستان در رونق و آبادانی منطقه تأکید کرد و گفت: اشتهارد  نسبت به سایر شهرستانهای این استان جای بیشتری برای توسعه دارد و تنها باید راه نیل به این پیشرفت را پیدا کرد.

لزوم اجرای طرح های کم آب بر

وی با اشاره به اینکه می توان در این زمینه با حداقل تأمین آب و زمین دستاوردهای زیادی داشت،گفت: پیشنهادم بر این است که صدور مجوزها با برنامه و حداکثر استفاده بهینه از آب و آبیاری های مدرن باشد.

از سهم تردد مسافران درمسیرهای مواصلاتی در جهت توسعه بهره برداری شود

استاندار البرز در ادامه با تأکید بر لزوم بهره مندی از پتانسیل های تردد در محورهای مواصلاتی اشتهارد به سایر نقاط گفت: با بررسی میزان ترددها از مسیر جاده های اشتهارد   می توان برای اتراق مردم در حاشیه مسیرها و خرید صنایع دستی تا انواع و اقسام محصولات غذایی سنتی خاص آن شهرستان استفاده کرد.

جاذبه های بکر کویر در رونق صنعت گردشگری بکار گیری شود

وی با بیان اینکه هرچند اشتهارد باغ لاله های گچسر ندارد، اما از جاذبه های بکر کویری برخوردار است، ادامه داد: جاذبه های کویر در این منطقه، ظرفیت ویژه ای برای رونق صنعت گردشگری است و می توان از آن در جهت توسعه این شهرستان بهره مند شد.

طهائی گفت: شهرک صنعتی اشتهارد نیز خود ظرفیت ویژه ای است که می توان استفاده های فراوانی برد.

فرمانداران در نمایشگاه هفته پژوهش مشارکت داشته باشند

طهائی با اشاره به آغاز هفته پژوهش در استان گفت: خوشبختانه دستاوردهای غنی در استان از منظر ابعاد علمی و تحقیقاتی وجود دارد و با برنامه ریزی هایی که در هفته در حوزه تحقیق و پژوهش هفته پژوهش در استان خواستار  مشارکت نقش آفرینی در نمایشگاه استانی شد.

مشارکت مردمی در انتخابات، نمایشی از اقتدار ملی در مقابل جهان استکباری

آخرین سخنان استاندار البرز در جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد، تأکید بر بحث انتخابات بود. طهائی در این رابطه نیز نکاتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور مردم و مشارکت آنان در انتخابات، نمایشی از اقتدار ملی در سطح دنیا و در مقابل جهان استکباری است و به عنوان وظیفه دینی، شرعی و ملی بر عهده همه است که در پای صندوق های رأی حضور داشته باشند.

زمینه حضور میلیونی آحاد ملت در انتخابات فراهم شود

طهائی ادامه داد: تلاش های فراوانی برای انتخابات صورت گرفته است و خون های فراوانی برای حفظ هویت این نظام اسلامی ریخته شده است، بنابراین باید قدردان آن باشیم و فضا را به گونه ای آماده کنیم که مردم؛ میلیونی در پای صندوق های رأی باشند و همانند انتخابات دوره قبل، مجدد حماسه سیاسی رقم بخورد.

عملکرد دولت یازدهم، امید بخش است

وی افزود: عملکرد دولت امید بخش است و بر اساس شاخص های آماری و نظرسنجی ها،محبوبیت دولت مضاعف شده انشاء الله رونق اقتصادی نیز به جامعه بازخواهد گشت.

لزوم اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی

طهائی با تأکید بر لزوم اجرایی ساختن راهبردهای اقتصاد مقاومتی گفت: نکته ای که مقام معظم رهبری در  بحث اقتصاد مقاومتی دارند، بعنوان کلید حل مشکلات باید مورد توجه باشد و زمینه های اجرایی شدن آن را شاهد باشیم.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست حجت الاسلام واثق فرماندار شهرستان اشتهارد، ابوالفضل اینانلو فرماندار و شهردار این شهرستان نیز گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرا شده و در دست اقدام را ارائه دادند.

مدیحه سرایی،مقارن با ایام سوگواری اربعین حسینی از محورهای این نشست اداری بشمار می رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز