رئیس شورای شهر قائمشهر مطرح کرد:

یک تیم سرمایه گذاری تایلندی وارد قائمشهر می شود

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۳:۳۷
کد خبر: ۳۴۳۵۶۲
یک تیم سرمایه گذاری تایلندی وارد قائمشهر می شود
رئیس شورای شهر قائمشهر اظهار کرد: امروز با یک تیم سرمایه گذار تایلندی برای ساخت هتل در مجاور رودخانه تلار، پارک جنگلی، کمپ اقامتی و بحث گردشگری وارد مذاکره خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، سعید میرزایی کوتنایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به پروژه نیمه تمام نگین شمال اشاره کرد و گفت: از مجموع سهام نگین شمال، 40درصد مربوط به سهام شهرداری، 45 درصد شرکت برج آوران و 15 درصد متعلق به شرکت همکوش است که طی جلسات مکرر برگزار شده به این نتیجه رسیدیم ادامه فعالیت با حضور شرکت همکوش امکان پذیر نیست.

وی افزود: برای پروژه  نگین شمال هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد تومان برآورد شده که شرکت برج آوران در این هفته به صورت جدی پای کار خواهد آمد.

رئیس شورای شهر قائمشهر با تاکید بر اینکه فاز اول نگین شمال 20 ماه و فاز دوم 24 ماه به اتمام خواهد رسید، متذکر شد: شرکت همکوش که بدون هماهنگی به پیش فروش مغازه ها پرداخته بود، خسارت توسط شرکت برج آوران پرداخت خواهد شد.

میرزایی در ادامه با بیان اینکه در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان قائمشهر بحث  تخصیص نهایی شد، اظهار کرد: 14 میلیارد تومان برای بحث تقاطع غیر همسطح ،میدان جانبازان نهایی شده است و آسفالت جاده کمربندی مسیر جانبازان تا میدان امام و از امام تا سه راه الغدیر تماما آسفالت شود.

وی ادامه داد: مقرر گردید تا 4000 تن قیر از وزارت راه و شهرسازی تحویل بگیریم که از این مقدار هزار و 360 تن برای جاده و مابقی برای معابر شهری استفاده خواهد شد.

رئیس شورای شهر قائمشهر با اشاره به اینکه یک تیم تایلندی در بحث سرمایه گذاری به شهرستان قائمشهر ورود پیدا خواهد کرد گفت: با این هیات در خصوص پارک جنگلی، ساخت هتل و پارک آبی وارد مذاکره خواهیم شد.

میرزائی افزود: طرح کانون جهانگردی جهت ایجاد کمپ اقامتی و احداث پارک آبی در جاده بابل با برآورد 40 میلیارد تومان در اختیار است.

میرزایی در مورد شایعاتی  بازنشستگی شهردار قائمشهر افزود: این حرف ها صحت و وجاهت قانونی ندارد و سازمان بازنشستگی کشوری را ارگان صاحب نظر در بازنشستگی شهردار قائمشهر دانست، افزود : شورای شهر قائمشهر با عزم راسخ از شهردار فعلی این شهر حمایت می کند.

رئیس شورای شهر قائمشهر در پایان به دو منطقه ای شدن قائمشهر با تائید وزارت راه اشاره کرد و افزود: با تائید وزارت کشور به دو منطقه ای شدن قائمشهر مقدمات مکان یابی ساختمان و تامین تجهیزات شروع شده است و تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد.

 

 

نظر شما