به ریاست اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری برگزار شد:

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۲:۰۴
کد خبر: ۳۴۳۶۴۶
جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی
جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی این شهرستان که به ریاست سیدعلی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری برگزارشد.
به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا درتهران جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی،حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب به ریاست  سیدعلی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ضمن تقدیر از خدمات خوب انجام شده در شهرستان برای رضایت مردم در سه بخش مذکور گفت،همه وظیفه داریم در جلب رضایت مردم و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم و برنامه های راهبردی و عملیاتی در این زمینه داشته باشیم.
 
صیانت2
 
اینانلو افزود،همه مسئولان نظام اسلامی باید در مسیر رضایتمندی و صیانت از حقوق شهروندی به دنبال تقویت برنامه ها و فعال ساختن آن در دستگاه ها باشند.

وی افزود: آموزش همگانی مردم و کارمندان دستگاه های اجرایی با حقوق و تکالیف شان امری مهم قلمداد می شود و می تواند دولت را در تحقق برنامه های محوری خود یاری بخشد.

صیانت

این مسئول در ادامه هدف از این جلسات ارائه بهترین خدمت در کمترین زمان  و حداقل هزینه به مردم می باشد که لازم است با تدبیر ، بهینه سازی و بازنگری در روند خدمت رسانی ، این مهم بهتر و مفید تر ارائه گردد .

وی تصریح کرد ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان در رشته های مرتبط بصورت آموزش حین خدمت ، احیای نظام تشویقات و تنبیهات و بهره مندی از تجربیات یکدیگر در این باره باید مدنظر قرار گیرد . 

شایان ذکر است در این نشست شهردار قدس،نمایندگان نیروی انتظا می وسپاه پاسداران،سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ، اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزارشی از فعالیت وعملکرد خود درباره دستورالعمل 12 گانه انجام شده را ارائه دادند.

.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز