دکتر خادم در کرج:

باید به حوزه جوانان نیز همپای ورزش اهمیت داد

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۴۳۶۹۰
باید به حوزه جوانان نیز همپای ورزش اهمیت داد
ادارات کل ورزش و جوانان می بایست به حوزه جوانان نیز همپای ورزش اهمیت دهند و مسائل مربوط به این حوزه را با جدیت دنبال و پیگیری کنند.

 

نشست سمن های استان البرز با حضور دکتر خادم معاون و رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج،  در این نشست که سومین جلسه  دکتر خادم معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان و رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در سفر یکروزه به استان البرز محسوب می شود، وضعیت و عملکرد سازمان های مردم نهاد البرز با حضور دبیران این سمن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای نشست، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با بیان این که هم اکنون 83 سمن فعال در استان البرز حضور دارند و از این حیث البرز جزو استان های پیشروهای کشور است، گزارشی از عملکرد این معاونت و سازمان های مردم نهاد استان ارائه داد.

دکتر خادم در این نشست با بیان این که برگزاری این نشست های جداگانه برای پرداختن بهتر به حوزه های مختلف است، گفت: امروز اینجا هستیم تا بصورت تخصصی مسائل و مشکلات شما را مورد بررسی قرار دهیم و از شما نیز می خواهم که در این بحث و تبادل نظرحضوری فعال داشته باشید.

وی افزود: ادارات کل ورزش و جوانان می بایست به حوزه جوانان نیز همپای ورزش اهمیت دهند و مسائل مربوط به این حوزه را با جدیت دنبال و پیگیری کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: کار کردن در این عرصه یکی از بارزترین جلوه های خدمت به جوانان و جامعه است و حقیقتا فعالیت در آن عشق و علاقه می خواهد.

وی خاطر نشان کرد: بودجه ی در نظر گرفته شده برای حوزه ی جوانان بسیار کم و وزارت ورزش و جوانان بیشتر در زمینه های حمایتی و ایجاد زیر ساخت ها می تواند سمن ها را یاری کند.

خادم در پایان با تاکید بر لزوم حمایت و تقویت سمن های فعال استان تصریح کرد: در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز برای فعالیت سمن ها از مهم ترین مسائلی است که اداره کل و ادارات شهرستان ها باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز با تشکر و قدردانی ویژه از سازمان های مردم نهاد، از تلاش برای ایجاد فضایی به عنوان سمن سرا برای سازمان های مردم نهاد استان البرز خبر داد.

در ادامه نیز دبیران سازمان های مردم نهاد استان البرز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

شایان ذکر است، دکتر خادم معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان و رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل و دبیران سازمان های مردم نهاد استان البرز حاضرین در این نشست بودند.

 

نظر شما