رییس کانون زنان بازرگان لرستان:

فعالیت‌های غیر رسمی زنان فعال اقتصادی استان در این کانون یکپارچه می‌شود

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۷:۳۷
کد خبر: ۳۴۳۷۲۶
فعالیت‌های غیر رسمی زنان فعال اقتصادی استان در این کانون یکپارچه می‌شود
رییس کانون زنان بازرگان لرستان گفت :فعالیت‌های غیر رسمی زنان فعال اقتصادی استان در این کانون یکپارچه می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سمیه مهراب‌نیا، رییس کانون زنان بازرگان لرستان که در این جلسه سخن می‌گفت، یکپارچه شدن فعالیت‌های غیر رسمی زنان فعال اقتصادی را یکی از مزیت‌های تشکیل این کانون برشمرد.

مهراب‌نیا؛ کانون زنان بازرگان را پایگاه تخصصی حوزه بانون در فعالیت‌های اقتصادی و حوزه کسب و کار توصیف و اضافه کرد: وظیفه‌ی این کانون بررسی و رسیدگی به مشکلات جمعیت هدف، سرو سامان بخشیدن به این حوزه، ارتقاء حضور زنان در امور اقتصادی و توانمندسازی بانوان جهت ورود به عرصه فعالیت‌های تجاری - صنعتی، تولیدی و خدماتی است.

وی در ادامه به مشکلات پیش روی زنان فعال اقتصادی در استان لرستان اشاره و تصریح کرد: عدم توانایی در تأمین سرمایه و منابع مالی سبب شده است بانوان لرستانی نتوانند طرح و ایده خود را عملیاتی کنند.

رییس کانون زنان بازرگان لرستان اعلام کرد: هم اکنون 180 نفر از بانوان هم‌استانی کارت عضویت اتاق بازرگانی دارند که از این تعداد تنها 45 نفر فعال هستند.

مهراب‌نیا از مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان خواست بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین استان را در اختیار اعضای هیأت مدیره کانون زنان بازرگان قرار دهد.

وی در ادامه خطاب به لیلا سلاح‌ورزی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: همکاری دو جانبه‌ی کانون زنان بازرگان لرستان با این اداره کل موجب عملیاتی شدن اهداف که همان توانمندسازی بانوان است می‌شود.

گفتنی است اعضای هیأت مدیره کانون زنان بازرگان لرستان در این دیدار خواستار برگزاری همایش بانوان بازرگان لرستان با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری لرستان شد که سلاح‌ورزی با این پیشنهاد موافقت کرد و مقرر شد تا قبل از پایان سال جاری این همایش با دعوت از رؤسای کانون زنان بازرگان استان‌های همجوار و همچنین زنان کارآفرین کشوری برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز