رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

بسیج چشمه زلالی است که در این سرزمین همیشه در حال جوشش است

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۶:۲۶
کد خبر: ۳۴۳۷۳۶
بسیج چشمه زلالی است که در این سرزمین همیشه در حال جوشش است
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: بسیج چشمه زلالی است که در این سرزمین همیشه در حال جوشش است و به خلق حماسه‌های بزرگ و تاریخی کمک می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سردار نعمان غلامی ظهر امروز در همایش نخبگان و مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در پادگان امام حسین(ع) خرم‌آباد اظهار کرد: عزت و سربلندی امروز ایران نتیجه زحمات و تلاش‌های بسیجیان پیشکسوت است که با حضور خود همایشی را به اندازه یک تاریخ خلق کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: انسان با قرار گرفتن در این فضا هم به گذشته فکر می‌کند و هم می‌تواند در مسیر و امتداد بسیجیان که با حضور خود عظمت و شکوه ایران را به وجود آوردند، آینده روشن را نیز ببیند.

وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: بسیجیان با طی کردن مسیر سخت و دشوار توانستند انقلاب را از جنگ عبور دهند و همچنان امروز نیز با حضور خود در صحنه، وضعیت حال کشور را نیز رصد کنند.

این مسئول بیان کرد: بسیجیان پیشکسوت، جوانان و نسل امروز را با تلفیق تجربیات خود با عشق و انگیزه کمک و حمایت می‌کنند و زمینه رسیدن به آینده را نیز هموار کنند.

غلامی تصریح کرد: زمانی که دشمن جنگ را به کشور ایران تحمیل کرد و به خرمشهر رسید، بر روی دیوارهای شهر مقاوم خرمشهر نوشتند؛ «آمده‌ایم که بمانیم».

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: اما بسیجیان همان مردانی بودند که مانع به وقوع پیوستن این اتفاق ننگین شدند و امروز تاریخ این‌چنینی را خلق کردند.

وی با تأکید بر جنگ در کشورهای عراق و سوریه بیان کرد: بسیجیان ذخایر باارزشی را جمع کردند و توانستند اندیشه‌های خود را در کشورهای عراق، سوریه و لبنان و به طور کلی در بیداری اسلامی رقم بزنند.

این مسئول عنوان کرد: امروز پیشکسوتان بسیجی ثمره‌های ایستادگی، سختی‌ها و رنج‌های دوران خدمت خود را می‌بینند و شاهد به بار نشستن تلاش‌های خود هستند.

غلامی خطاب به بسیجیان پیشکسوت گفت: شما باغبانانی هستید که باغ به ثمر نشسته عزت این سرزمین را در نهایت شادابی و طراوت، نشاط و نورانیت نگاه می‌کنید و شاهد آن هستید که زحمات و تلاش‌های خود برای این سرزمین به ثمر نشسته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به ناامنی موجود در کشورهای همسایه ایران ادامه داد: امنیتی که امروز ایران اسلامی در درون خودش دارد، در حالی که منطقه کانون ناامنی و ناآرامی، تلاطم و بحران بسیار وحشتناک است، نتیجه زحمات بسیجیان است.

وی افزود: آینده روشن و مشخص کشور ایران و جوانان آن، نتیجه و ثمره تحمل سختی‌ها و ایستادگی‌های بسیجیان است.

این مسئول، تفکر و اندیشه بسیجیان را صادرشده به کشورهای همسایه دانست و بیان کرد: جنگی که در مرزهای دورتر در حال وقوع است، تفکر و اندیشه بسیجیان توانسته است تا حد زیادی در آن نفوذ کند.

غلامی تأکید کرد: تلاش دشمن این است که دوباره به خاک ایران حمله کند، ولی خدا را شکر تاکنون عکس آن اتفاق افتاده، زیرا ثمره تفکر نورانی اسلام و انقلاب، امروز به تمام دنیا صادر شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان تصریح کرد: بسیجیان آنچنان از اخلاق و ارتباط عمیق با فطرت انسانی برخوردار هستند که در کانون و قلب پابرهنگان نشسته و هرکدام تبدیل به اقیانوسی شدند که موج و تلاطمی را ایجاد می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را درهم شکنند.

غلامی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به ایران اظهار کرد: امروز دشمن در جنگ اقتصادی و فرهنگی به مقابله با تفکر و اندیشه‌های نورانی بسیج آمده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: بسیج چشمه زلالی است که در این سرزمین همیشه در حال جوشش است و به خلق حماسه‌های بزرگ و تاریخی کمک می‌کند.

وی با تأکید به احساس ترس دشمن افزود: احکام نورانی اسلام، انقلاب، تفکر بسیج و اندیشه‌های ولایت است که دشمن خطر را در خود احساس می‌کند.

این مسئول بیان کرد: هدف جنگ اقتصادی برای جدا کردن مردم از نظام است که باید بدانیم در مقابله با جنگ بسیار سنگینی قرار گرفته‌ایم.

غلامی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که نتیجه و آینده نظام را ببینند و ما نیز باید بدانیم که خون‌هایی که برای نظام ریخته شده‌اند، به طور حتم برای دفع خطرات نیز نتیجه خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: مشکلات داخلی کشور اعم از بیکاری، اعتیاد و معضلات اجتماعی نیز باید با خون‌های فداشده در راه انقلاب و ایران برطرف شوند.

وی با اشاره به نعمت‌های خدادادی که در ایران وجود دارد، گفت: در سرزمینی که همه امکانات و ظرفیت‌های خدادادی مانند آب، خاک، معادن، ذخایر مورد نیاز و سرمایه‌های انسانی و تجربه‌های تاریخی بلند به وفور در آن وجود دارد، باید در یک فضای آرام با تلفیق همه آنها بتوان مشکلات و گره‌های زندگی جامعه را باز کرد.

این مسئول اضافه کرد: جنگ اساسی و خطر بزرگ، اینجا است که اگر ما نتوانیم مشکلات جامعه را حل کنیم، مردم از ما فاصله می‌گیرند.

غلامی در پایان تأکید کرد: تلاش دشمن نیز بر این است که زحمات بسیجیان به ثمر نشیند و با جلوگیری از تحولات اقتصادی، فاصله مردم را از نظام افزایش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز