رییس اداره راه و شهرسازی هفتکل:

طرح های راه سازی شهرستان هفتکل با وجود کمبود اعتبار در حال انجام است

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵:۲۲
کد خبر: ۳۴۴۲۷۴
طرح های راه سازی شهرستان هفتکل با وجود کمبود اعتبار در حال انجام است
رئیس اداره راه و شهرسازی هفتکل گفت: با وجود کمبود اعتبارات در شهرستان هفتکل، پروژه ها و طرح های راه سازی و راهداری در این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان، ابوذر رضایی در گفتگو اختصاصی با برنا در هفتکل، اظهارداشت: باند دوم محور اهواز به هفتکل حد فاصل سه راه نمره یک تا قبر سید جاسم تا آخر امسال احداث می ‌شود.

وی ادامه داد: طول این محور 10 کیلومتر و اعتبار در نظر گرفته شده برای آن 7 میلیارد ریال از محل منابع ملی است.

عضو شورای اداری شهرستان هفتکل خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان آمادگی کامل جهت تردد خودروها در جاده ‌های این شهرستان وجود دارد و تعمیرات لازم در حوزه راه‌ های این شهرستان صورت گرفته و هیچگونه مشکلی برای تردد در جاده‌ ها وجود ندارد.

 رضایی افزود: طرح اصلاح دید از تقاطع نفت سفید تا تقاطع مسجدسلیمان تا روزهای آتی به پایان می ‌رسد و دو واحد گشت راهداری به صورت سیار در سه راه نمره یک و تقاطع مسجدسلیمان جهت مقابله با حوادث احتمالی مستقر شده ‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی هفتکل همچنین در خصوص کاهش تصادفات در محورها تصریح کرد: علت عمده تصادفات این شهرستان، خواب آلودگی رانندگان در حد فاصل سه راه نمره یک تا سه راه غیزانیه است که جهت رفع این مشکل شیارهای لرزاننده ‌ای در این محور تعبیه شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مشکل چندانی در خصوص اعتبارات وجود ندارد، اظهارداشت: خوشبختانه توانسته ‌ایم با اعتبارات موجود برنامه‌های خود را عملی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز