برخورد جدی پلیس فارس با قاچاق کالا

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۴۴۳۰۲
برخورد جدی پلیس فارس با قاچاق کالا
پلیس فارس برخورد جدی با قاچاقچیان کالا را دردستور کار خود قرارداده است به نحوه که در 24 ساعت گذشته دو محموله قاچاق در شهرستان های مرودشت و فیروز آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت"استان از کشف یک محموله قاچاق گوشی تلفن همراه به ارزش پنج میلیاردریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم"دلاورالقاصی مهر"با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف شهرستان "مرودشت" به یک دستگاه خودرو "پژو پارس" مظنون شدند.

سرهنگ دوم"القاصی مهر" افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو تعداد 509 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی و 15دستگاه تبلت فاقد مجوز قانونی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو اسکورت نیز که خودرو خودروحامل کالای قاچاق را همراهی می کرد،‌توقیف،‌راننده آن دستگیر و پس از تشکیل پرونده متهمین به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در فیروزآباد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد " استان فارس از کشف چند محموله برنج قاچاق به 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در آن شهرستان خبرداد.

سرهنگ "یحیی انصاری" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان "فیروزآباد" با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق توسط چند دستگاه "تریلر" مطلع شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با انجام طرح مهار و بازرسی تعداد 5 دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را که در حال عبور در جاده "فیروزآباد" به سمت "شیراز" بودند  شناسایی و آنها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" اظهارداشت: در بازرسی از این خودروها مقدار 115 تن برنج خارجی بدون مجوز گمرکی به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "یحیی انصاری" خاطر نشان کرد: در این رابطه 5 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز