در بازدید نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه حمایت از خانواده های نیازمند مطرح شد:

ثبت ۶۰ سازمان مردم نهاد توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۵:۳۳
کد خبر: ۳۴۴۴۲۹
ثبت ۶۰ سازمان مردم نهاد توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از ورزشکاران در نمایشگاه صنایع دستی و محصولات غذایی انجمن دانش ورزان جوان که از تشکل های مردمی دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است، شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ این نمایشگاه که از 30 آبان ماه با حضور غرفه دارانی از استان کرمان و استان های مختلف کشور در حال برگزاری است جهت کمک به خانواده های کم بضاعت و درگیر اعتیاد راه اندازی شده و بخشی از عواید آن به این خانواده ها تعلق می گیرد.

دکتر زاهدی در بازدید از غرفه های این نمایشگاه و حضور در غرفه های افراد کم توان جسمی و حرکتی مشکلات این افراد در اشتغال را جویا شد و قول مساعد داد تا در حد توان به رفع برخی از مشکلات پیش روی این افراد اقدام نماید.

در این بازدید معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: این معاونت هم اکنون 60 سازمان مردم نهاد را به ثبت داده است و تلاش می کند این رقم را در سال آینده بیشتر نماید.

روح الله اسدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات عمده تشکل های مردمی نداشتن مکانی برای جمع شدن جهت ایجاد تصمیم و فکر است که امیدواریم با همت مسئولین یک ساختمان در اختیار تشکل های دارای مجوز قرار گیرد تا بتوانیم گام مهمی در جهت ارتباط تنگاتنگ دولت و مردم برداریم.

 در این دیدار جمعی از ورزشکاران از جمله رضا سلطانی مربی تیم ملی پرورش اندام و غلامعباس گلشنی فر از قهرمانان این رشته ورزشی حضور داشتند.

نمایشگاه انجمن دانش ورزان جوان تا 9 آذر ماه در محل معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان دایر می باشد.

IMG_1208

IMG_1189

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز