مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد؛

بهره برداری از ۱۰سوله ورزشی در قزوین

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۴۴۴۶۲
بهره برداری از ۱۰سوله ورزشی در قزوین
وزیری نژاد در آیین اختتامیه مسابقه فوتبال محلات: افتتاح فاز دوم زمین چمن مصنوعی زمین شقایق از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در آینده نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال محلات و مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان کارکنان شهرداری ها و سازمان های وابسته که در آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد، افزود: شهرداری قزوین به منظور رفاه حال شهروندان و توسعه فضاهای ورزشی با اهدای زمین به ارزش سه میلیارد تومان جهت بهره برداری این 10سوله ورزشی با سپاه مشارکت داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین در آستانه هفته بسیج، سالن ورزشی فرهنگسرای شهیدرجایی با مشارکت بخش خصوصی در محله راه آهن قزوین افتتاح شد که جهت تجهیز این سالن ورزشی بیش از 80میلیون تومان هزینه شده است که امیدواریم خدمات این سالن ورزشی برای اهالی جنوب شهر مستمر و مداوم باشد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح فاز دوم زمین چمن مصنوعی زمین شقایق از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در آینده نزدیک است که امیدواریم گام موثری در توسعه ورزش شهر قزوین باشد.

وزیری نژاد از افتتاح سالن ورزشی در حوزه ژیمناستیک در بلوار نوروزیان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد که این سالن ورزشی با هدف ایجاد نشاط و ارتقای سطح سلامتی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

این مسئول از بهره برداری چمن مصنوعی مصلی جنوب شهر قزوین و سالن ورزشی رو باز ناحیه چوبیندر در  زمینی به مساحت 15هزار متر جهت رفاه حال عمومی شهروندان در آینده نزدیک خبر داد که همزمان با نوروز95 این مجموعه های ورزشی به شهروندان قزوینی تقدیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: امید است با این اقدامات روند توسعه فضاهای ورزشی در کنار فضاهای فرهنگی اتفاق بیفتد، البته بخشی از طرح های توسعه فضاهای ورزشی در قالب بودجه95 دیده شده است که تقدیم شورای شهر قزوین خواهد شد.

وی در ادامه اختصاص بلیت و سانس استخر، استفاده از سالن ورزشی کوثر، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال جام رمضان، اعزام به مسابقات کارگری کشوری، ایجاد شرایط تمرین در سالن های ورزشی را از جمله خدمات ورزشی برشمرد که به کارکنان شهرداری ها و سازمان ها تابعه ارائه می شود.

نظر شما