نماینده مردم الیگودرز:

مدیران استان برای جذب اعتبار باید در تهران حضور فیزیکی داشته باشند

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۴۴۵۱۱
مدیران استان  برای جذب اعتبار باید در تهران حضور فیزیکی داشته باشند
نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: مدیران برای جذب اعتبارات ملی نباید تنها به نامه‌نگاری با وزارتخانه مربوطه اکتفا ‌کنند بلکه باید مدیران بدانند که این نامه‌نگاری‌ها بودجه‌ای را برای استان در پی ندارد

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان، با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر مسائل حوزه کاری به خود باشد، افزود: مدیران دستگاه‌هایی که ردیف ملی و ملی-استانی دارند، باید در وزارتخانه خود حضور یابند و برای افزایش ردیف بودجه سال 95 دستگاه خود تلاش کنند.

وی گفت: دریافت اعتبارات کم از وزارتخانه‌ها توسط مدیران استانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست؛ زیرا این مسأله سهل‌انگاری و کوتاهی مدیر در وظیفه محول شده به او را نشان می‌دهد.

وی گفت: جذب اعتبارات ملی با نامه درست نمی شود، مدیران باید در تهران حضور فیزیکی داشته باشید زیرا اگر اعلام نیاز نشود، آن‌ها فکر می‌کنند استان مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: افزود: هر استانی که مدیران زرنگ تر و هوشیار تری دارد اعتبار بیشتری از وزارت خانه مربوط خود جذب می کند.

در ادامه علیرضا کاکاوند مدیرآبفار لرستان گفت: کل اعتبارات لرستان در زمینهٔ آب و فاضلاب از سال 84 تا 91 حدود 136 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در سال‌های ‎های 92 تا 94، 173 میلیارد تومان بوده که رشدی 127 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان با بیان اینکه همچنین از سهم خشکسالی 200 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که سهم استان هفت میلیارد تومان بوده، عنوان کرد: در حال حاضر 30 درصد از این میزان اعتبار تخصیص‌ یافته است.

وی بیان کرد: از بند 5 تبصره 5 و تا پایان آذرماه امسال مبلغ 500 میلیون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به‌ حساب وزارت نیرو واریز می‌شود که سهم استان از این میزان اعتبار نیز 40 میلیارد تومان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز