دبیر مجمع نیروهای خط امام استان قزوین:

استاندار قزوین فردی باتجربه و معتدل است

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۶:۱۹
کد خبر: ۳۴۴۵۸۷
استاندار قزوین فردی باتجربه و معتدل است
ابراهیم عبدالرزاقی: آقای همتی استانداری باتجربه و معتدل است؛ تغییر روزبه به دلیل عدم توجه به خواست های هواداران دولت و شعارهای 24خرداد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابراهیم عبدالرزاقی، دبیر مجمع نیروهای خط امام استان قزوین و از چهره های باسابقه سیاسی، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا ضمن استقبال از تغییر استاندار قزوین گفت: بعد از 2سال تحمل و صبوری عملکرد ضعیف استاندار سابق، بالاخره دولت دست به یک تغییر اساسی زد و با انتصاب آقای همتی روند گذشته را اصلاح کرد. امیدواریم استاندار جدید با نگاهی بلندنظرانه به فکر توسعه همه جانبه استان، توجه و تحقق منویات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و همدلی و همزبانی دولت و ملت گام بردارد.

عضو شورای اصلاح طلبان استان ادامه داد: آقای همتی فردی باتجربه و معتدل است و مطمئنا به دلایل برکناری استاندار قبلی قزوین اشراف دارند. عدم توجه به شعارهای دولت، عدم استفاده از نیروهای اجرایی و مدیران معتقد به دولت تدبیر و امید در مسوولیت ها و حضور مسوولین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای رقیب و انتصاب آنها و دلسردی حامیان دولت و مردمی که به دکتر روحانی رای دادند از جمله دلایل تغییر استاندار  قبلی بود.

عبدالرزاقی افزود: جریان حامی دولت انتظار دارند در راستای سیاست های آقای دکتر روحانی و شعارهای دولت شاهد تغییرات در بدنه دولت در استان باشند و امیدواریم آقای همتی هرچه زودتر به روند ناامیدکننده حضور مدیران ضعیف دولت قبل در پست های حساس و ادارات کل پایان دهد و از نیروهای باانگیزه که به دولت تدبیر و امید معتقدند استفاده کند.

عبدالرزاقی مشکلات استان قزوین که استانی نوپاست را کم ندانست و گفت: امیدواریم برنامه توسعه همه جانبه استان تدوین شود و قزوین براساس یک برنامه میان مدت و بلندمدت اداره شود.

عضو ستاد انتخاباتی حامیان دولت و اصلاح طلبان استان در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: همه باید با دعوت اقشار مختلف مردم زمنیه حضور گسترده آنها را فراهم کنیم و امیدواریم سایر دستگاه های مسوول در انتخابات بدون غرض ورزی های شخصی و سیاسی در راستای تحقق منویات رهبری و تبلور اراده مردم گام بردارند و مردم فهیم و آگاه استان با انتخاب افراد متعهد و دلسوز زمینه ساز تشکیل مجلسی ایده آل و با گرایش های متنوع باشند.

عبدالرزاقی در خاتمه گفت: اگر مشارکت مردم مانند 24خرداد باشد، جریان اعتدال و اصلاح طلبان پیروز قطعی انتخابات خواهند بود.

نظر شما