فرماندار کرمانشاه:

انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۰۷:۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۴۴۶۲۸
انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
حضور حد اکثری مردم در پای صندق‌های رای باعث نا امیدی دشمنان اسلام می‌شود.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و حضور حد اکثری مردم در پای صندق‌های رای باعث نا امیدی دشمنان اسلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان کرمانشاه در اولین جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: این یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان و اولین جلسه مشترکی است که با اعضاء محترم هیات نظارت شهرستان برگزار می گردد.

فضل‌اله رنجبر با بیان این که انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و حضور حداکثری مردم در پای صندق‌های رای باعث نا امیدی دشمنان اسلام می‌شود، افزود: ملاک ما و همه اعضاء ستاد انتخابات قانون است و به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق‌الناس است و تمام تلاش ما بر این است که در کمال بی‌طرفی انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسات گذشته ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مجموع 561 شعبه اخذ رای برای شهرستان کرمانشاه درنظر گرفته شده است و از این تعداد 405 شعبه اخذ رای ثابت و 14 شعبه اخذ رای سیار در شهر کرمانشاهو مابقی مربوط به بخش‌های تابع می‌باشد.

در ادامه این نشست اهم اقدامات انجام شده ستاد انتخابات توسط فرماندار و مسئولین کمیته‌ها تشریع شد.

گفتنی است که اعضای محترم هیئت نظارت شهرستان کرمانشاه ضمن قدردانی از امکانات انجام شده توسط ستاد انتخابات شهرستان، مراتب رضایت خویش اعلام و آمادگی هیئت را برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند ابراز داشتند.

 

نظر شما