اعضای باند سارق مسلح در شیراز توسط پلیس دستگیر شدند

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۵:۴۲
کد خبر: ۳۴۴۷۵۰
اعضای باند سارق مسلح در شیراز توسط پلیس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارق مسلح در شیراز که اقدام به سرقت از باغ و منزل می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: در اسفندماه سال گذشته دو نفر با یک دستگاه وانت "پیکان" وارد باغی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شیراز شده و نگهبانی باغ را با چاقو تهدید و اقدام به سرقت اقلامی شامل یک عدد کپسول گاز ،کابل برق ،پتو و یک دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش دو میلیون ریال کرده و از محل متواری می شوند.

وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری سارقان در دستو رکار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان به نام "ع – س" شناسایی،‌ دستگیر و از وی دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در ادامه تحقیقات متهم به ارتکاب یک فقره سرقت مسلحانه منزل با همدستی دو نفر به نام های "م – س" و "ف – ر" در تیرماه سال جاری در یکی از محله های جنوبی شیراز اقرار کرد.

سردار "گودرزی" افزود: با تلاش ماموران هردو همدست متهم دستگیر و به سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت از آن منزل اقرار که موتورسیکلت مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباخته شد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر که موتورسیکلت مسروقه را از سارقان خریداری کرده بود، ‌خاطر نشان کرد: تحقیقات از اعضای این باند سارق مسلح جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز