مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

ایجاد همکاری بین ورزشکاران یزد و محیط زیست

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۲:۴۴
کد خبر: ۳۴۴۹۷۷
ایجاد همکاری بین ورزشکاران یزد و محیط زیست
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به همکاری ورزش و جوانان و محیط زیست، گفت: همکاری خوبی بین ورزشکاران و محیط زیست ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا یزد، مسعود شریعتی صبح امروز در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، با اشاره به اینکه یکی از روش‌های ترویج فرهنگ ورزش در جامعه استفاده از فیلم‌سازی است، اظهار داشت: در این زمینه جشنواره‌ای در نظر گرفته شده که فیلم‌های آماتور و حرفه‌ای تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این جشنواره از امروز آغاز شده و ظهر امروز رونمایی از پوستر و فراخوان آن در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام می‌شود.

شریعتی با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران در عرصه های مختلف، گفت: با همکاری محیط زیست، حمایت همه ورزشکاران از محیط زیست و همکاری در این زمینه بین دو نهاد تقویت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در راستای حمایت از محیط زیست، گونه نادر هوبره که نسل آن در حال انقراض و خواستگاه آن یزد است، امروز همزمان با مسابقات والیبال کشوری لیگ برتر در اردکان و با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به فاجعه منا و درگذشت شهادت‌گونه حسن دانش نخبه قرآنی استان یزد بیان کرد: گرامی‌داشت نخبه جوان و قرآنی حسن دانش یکی دیگر از برنامه‌هایی است که امروز با حضور معاون وزیر انجام می‌شود.

نظر شما