بمنظور مناسب سازی اماکن عمومی:

جلسه مناسب سازی اماکن عمومی در شهرستان ملاردبر گزارشد

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۱:۳۱
کد خبر: ۳۴۵۱۱۰
جلسه مناسب سازی اماکن عمومی در شهرستان ملاردبر گزارشد
جلسه مناسب سازی اماکن عمومی به منظور تباد نظر و ارائه راهکار در خصوص اجرای صحیح مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهرستان در ستاد اداره بهزیستی برگزار گردید.
به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، طی این جلسه که با حضور مرتضی قربانی (رئیس اداره)، مهری سادات شاهچراغی (معاونت توانبخشی)، سهیلا همزه (کارشناس مناسب سازی) و سیدطاهر میر حسن زاده (رئیس اتاق اصناف) برگزار شد، مرتضی قربانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح و پیگیری های بعمل آمده از سوی این اداره توضیحاتی را ارائه و بر اجرای سریع این طرح از سوی شهرداریها، اصناف، نظام مهندسی، راه و شهرسازی به منظور استفاده اقشار آسیب دیده (معلولین جسمی، سالمندان و ...) در برخورداری بهتر و آسانتر از خدمات عمومی تاکید نمود.
میر حسن زاده (رئیس اتاق اصناف) نیز با اشاره به وضعیت خیابان های شهرستان و نبود فضای کافی جهت تردد و وضعیت نامناسب پیاده روها و جدول های کنار خیابان و ورودی نامناسب برخی مراکز و مجتمعهای خرید که فاقد هرگونه امکانات مناسب چون (رمپ، سرویس بهداشتی، آسانسور و ... ) میباشد متذکر گردید که شهرداری بایستی در احداث این اماکن نظارت کامل داشته باشد.
شایان ذکر است در پایان جلسه مقرر گردید اتاق اصناف لیست مراکز خرید، پاساژها و فروشگاههای شهرستان نظیر (رفاه، اتکا و ... ) را جهت بازدید کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی از وضعیت ساختمانهای فوق در اختیار این اداره قرار دهد تا اقدامات لازم در خصوص رعایت ضوابط و مقررات طرح مناسب سازی و تسریع در این امر انجام شود.
IMG_2800
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز