خبرنگاران لرستان از روند احداث برج‌های دوقلوی خرم‌آباد بازدید کردند

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۳:۰۵
کد خبر: ۳۴۵۱۵۸
خبرنگاران لرستان از روند احداث برج‌های دوقلوی خرم‌آباد بازدید کردند
خبرنگاران استان لرستان همراه با معاون عمرانی استاندار از روند احداث پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد بازدید کردند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، یکی از پروژه‌های مهم شهر خرم‌آباد در حال حاضر، پروژه احداث برج‌های دوقلوی کیو است که در راستای سیاست اصل 44 با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.

در جریان بازدید خبرنگاران استان از این پروژه معاون عمرانی استاندار لرستان بیان کرد: حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در پروژه‌ها و انعکاس زوایای کار برای مردم بسیار ارزشمند و مفید است و نشان دادن ظرفیت‌های استان لرستان می‌تواند سرمایه‌گذارها را نیز برای حضور در این استان ترغیب کند.

محمد اصلانی گفت: یکی از پروژه‌هایی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان لرستان در حال احداث است،پروژه برج‌های دوقلوی شهر خرم‌آباد است که در زمینی به مساحت 17 هزار و 500 مترمربع و زیربنایی بالغ‌بر 158 هزار مترمربع در نزدیکی دریاچه کیو در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه از سال گذشته به‌صورت جدی وارد فاز اجرایی شده است و با مشارکت 25 درصدی شهرداری خرم‌آباد و 75 درصدی شرکت معین کوثر که وابسته بنیاد شهید است در حال ساخت است و خوشبختانه از لحاظ تأمین اعتبار هیچ‌گونه مشکلی در این پروژه وجود ندارد و روند پیشرفت آن نیز مساعد است.

اصلانی با بیان اینکه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد در 30 طبقه و با کاربردهای تجاری، مسکونی و گردشگری ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: بدون شک این پروژه در آینده می‌تواند نقش مهمی در توسعه عمرانی و گردشگری استان و به‌ویژه خرم‌آباد داشته باشد و هم‌جواری آن با مجموعه پارک کیو می‌تواند یک‌ قطب گردشگری بسیار خوب به وجود آورد.

معاون استاندار لرستان در ادامه اظهار کرد: در دیداری که هفته گذشته با لرستانی‌های مقیم خارج صورت گرفت، یکی از سرمایه‌گذارهای لرستانی مقیم خارج برای احداث یک هتل پنج ستاره در مسیر ورودی شهر خرم‌آباد از سمت الشتر اعلام آمادگی کرد که امیدواریم این موضوع نیز به زودی صورت بگیرد.

مدیر پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد نیز در جمع خبرنگاران بیان کرد: برج‌های دوقلو هرکدام در 30 طبقه و با زیربنای 158 هزار مترمربع احداث می‌شوند که بخش تجاری آن شامل 369 واحد و بخش مسکونی نیز شامل 354 واحد است.

آرمان بهره‌مند گفت: شرکت معین کوثر به‌عنوان سرمایه‌گذار این پروژه در زمینهٔ تأمین اعتبار هیچ‌گونه مشکلی ندارد و خوشبختانه پروژه تاکنون 23 درصد پیشرفت داشته است که پیش‌بینی ما این است که بتوانیم در مهرماه سال 97 کل پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم.

نماینده شرکت معین کوثر در پروژه برج‌های دوقلو اضافه کرد:در حال حاضر حدود 250 نفر در احداث برج‌های دوقلو مشغول کار می‌باشند و نکته مهمی که وجود دارد این است که علاوه بر اینکه تمام نیروهای بکار گرفته‌شده در پروژه بومی استان هستند،تلاش شده تا تمام مصالح مورد نیاز نیز در حد امکان از مصالح موجود در استان لرستان تهیه و تأمین شود.

وی یادآور شد: برج‌های دوقلوی خرم‌آباد از نوع برج‌های لاغر هستند لذا از لحاظ بصری نیز هیچ‌گونه مشکل و مزاحمتی به وجود نمی‌آورند.

 

 

 

نظر شما