استاندار لرستان:

برای تحول در ورزش لرستان نیازمند حضور قوی بخش خصوصی هستیم

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۲:۴۰
کد خبر: ۳۴۵۱۶۶
برای تحول در ورزش لرستان نیازمند حضور قوی بخش خصوصی هستیم
استاندار لرستان گفت: اگر به دنبال حرکت عظیم حوزه ورزش در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری هستیم باید به دنبال حضور قوی بخش خصوصی در استان باشیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، هوشنگ بازوند  در جلسه هم اندیشی ورزشی و تجلیل از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی  با تاکید بر اینکه هر استانی که ورزش آن رو به توسعه و رشد است حمایت کننده اصلی آنها بخش خصوصی بوده است، افزود: اگر به دنبال حرکت عظیم حوزه ورزش در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری هستیم باید به دنبال حضور قوی بخش خصوصی در استان باشیم.

بازوند با اشاره به اینکه هر روز بخش خصوصی های فروانی به استان می آیند و شرایط استان را برای سرمایه گذاری بررسی می کنند، گفت: اخیرا یک شرکت فرانسوی برای احداث یک سیتی سنتر در کمربندی شهر خرم آباد به استان سفر کرده که این موضوع نشان دهنده آن است که میل بخش خصوصی به سرمایه گذاری در استان زیاد شده است.

وی با بیان اینکه استان نیازمند به یک چشم انداز در حوزه ورزش است، تصریح کرد: انتظار ما این است که مدیرکل ورزش و جوانان استان با یک برنامه مدون در مسیر توسعه ورزش استان حرکت کند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه نیاز است یک سند توسعه پنج ساله برای ورزش استان تهیه شود، افزود: هدف این سند باید تربیت انسان، جامعه و زندگی سالم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حمایت از تیم های ورزشی به ویژه هیئت های ورزشی استان گفت: ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به تیم فوتبال خیبر خرم آباد اختصاص یافته که این میزان از طریق رایزنی با بخش خصوصی و جذب اسپانسر اختصاص یافته است.

بازوند با بیان اینکه جلسات هم اندیشی ورزش استان باید حداقل سه ماه یک بار تشکیل شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی خوب طی چند سال آینده نگرانی ها در رابطه با حوزه ورزش استان کاسته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز