مدیر فرودگاه آبادان در گفت و گو با برنا:

نمایش گزارش تصویری هواشناسی کشور در فرودگاه آبادان

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۶:۵۷
کد خبر: ۳۴۵۵۰۴
نمایش گزارش تصویری هواشناسی کشور در فرودگاه آبادان
خبرگزاری برنا: مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت: گزارش تصویری هواشناسی کل کشور به صورت زنده در این فرودگاه نمایش داده می شود.

غلامرضا دهقانی زاده در گفت گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی و ارائه خدمات مطلوب تر، شرایط هوایی کل کشور در سالن ترمینال اصلی فرودگاه آبادان  گزارش داده می شود.

وی افزود: این گزارش با نصب یک دستگاه نمایشگر 48 اینچ و اختصاص یک دستگاه تین کلاینت در معرض استفاده کلیه مسافرین و مستقبلین قرار می گیرد .

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان: این طرح بر روی بستر اینترنت و به صورت زنده کلیه گزارشات آماری وضعیت جوی را گزارش می دهد.

دهقانی زاده ادامه داد: این نرم افزار قابلیت گزارش زنده وضعیت هوای کل کشور را در زمان حال و پیش بینی جوی را در 24 ساعت آینده ممکن می سازد .

وی تاکید کرد: این طرح توسط کارشناسان حوزه فناوری و اطلاعات فرودگاه آبادان و با همکاری اداره کل هواشناسی استان خوزستان اجرایی گردید .

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان توضیح داد: این طرح از محل اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور برنامه ریزی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز