عضو شورای اصلاح طلبان استان قزوین در گفت و گو با برنا:

انتصاب مدیران همسو حق دولت است

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۳:۴۹
کد خبر: ۳۴۵۷۲۵
حسن رئیسیان فعال سیاسی اصلاح طلب استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با برنا: انتصاب های جدید در استان قزوین در مسیر توسعه و بر محور اعتدال بوده و دخالت برخی افراد در این تغییرات جایگاه قانونی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر حسن رئیسیان فعال سیاسی و عضو شورای اصلاح طلبان استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار برنا در خصوص انتصاب های استاندار جدید قزوین گفت: با عوض شدن دولت این حق دولت است که مدیرانش را، در استان تغییر دهد و دخالت برخی افراد در این تغییرات جایگاه قانونی ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: رای مردم نشان از خواسته آنها مبتنی بر تغییر سیاست ها و شرایط اجتماعی دارد و در سال 92 مردم با انتخاب آقای دکتر روحانی به دنبال تغییر سیاست ها  بودند، اما این تغییرات چندان در استان چشمگیر اتفاق نیفتاد.

حسن رئیسیان ادامه داد: انتصاب های جدید در استان قزوین در مسیر توسعه و بر محور اعتدال بوده است و به هیچ وجه نشان از تندروی نیست بلکه این تغییرات ضرورت نظام بروکراتیک است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار و گفته های برخی افراد، بر اساس ساز وکار دموکراتیک نیست و این شخصیت ها گویا به ساختار دمرکراسی باور ندارند که اینگونه صحبت می کنند.

وی در خصوص انتصاب فریدون همتی استاندار جدید قزوین گفت: همانطور که آقای همتی در مراسم معارفه خود تاکید کرد که "دفاع تمام قد از سیاست های دولت تدبیر و امید مهمترین برنامه کاری من است" امیدوارم ایشان نماینده خوبی برای دولت باشد و  گام های موثر و مثبت وی که تاکنون برداشته، ادامه دار باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در همین راستا افزود: بی شک انتصاب همتی، انتصاب به جایی بوده و تا هم اکنون نقطه ضعفی در تصمیمات وی مشاهده نشده است.

دکتر رئیسیان در پاسخ به  گفته های برخی اشخاص که این تغییرات را تندوری و بر مدار خاص می دانند گفت: در زمان دولت نهم و دهم شاهد این بودیم که به محض تغییر کردن دولت، ظرف دو سه ماه تغییرات اساسی و عظیمی صورت گرفت. اما در دوران کنونی، برخی مدیران استانی و شهرستانی در دولت دکتر روحانی هنوز حضور دارند، در واقع کسانی که در انتخابات سال92 در ستاد دیگر کاندیداها شرکت داشتند هنوز مسوولیت های مهمی در دولت یازدهم دارند و استاندار پیشین حاضر به تغییر آنها نبود.

رئیسیان در خصوص استاندار پیشین نیز گفت: متاسفانه ایشان به جای اینکه به امور کلان استان بپردازد بیشتر وقت خود را صرف دید و بازدیدها کرد، البته دیدارها مهم است اما نسبت به مسائل اصلی و کلان استان کم ارزش تر است و وی باید امور را بین معاونین خود تقسیم می کرد.

رئیسیان افزود: در شرایطی که استاندار پیشین مسئولیت اجرایی استان را برعهده داشت بارها و به طرق مختلف از ایشان خواسته شد که با حامیان دولت و اصلاح طلبان استان هماهنگ باشد و از طرف ایشان که نماینده عالی دولت در استان هستند، به کسانی که بر علیه دولت صحبت می کنند پاسخ های مناسب داده شود اما متاسفانه این امر محقق نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید به کسانی که دولت را در استان زیر سوال می بردند پاسخ های مناسب داد و همچنین از دولت و سیاست های آن حمایت های لازم صورت گیرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز