استاندار قزوین تاکید کرد:

استان، نیازمند مدیران تحول آفرین است

۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۳:۴۴
کد خبر: ۳۴۵۹۲۷
استان، نیازمند مدیران تحول آفرین است
همتی: نیاز امروز ما به مدیران پرتلاش و برنامه محور بیش از گذشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان داشت: در زمینه مدیریت مصرف آب از راهکارهای نوین استفاده شود تا بتوان با تکیه بر برنامه ریزی، گامهای اساسی در زمینه  مدیریت منابع  و مصرف آب برداشت.

وی افزود: باید در زمینه مدیریت آب به سراغ بخش خصوصی رفت و برای  آن فرش قرمز پهن کرد و انتظار داریم همه دستگاهها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند و در جهت حمایت از سرمایه گذاری بخش غیر دولتی بسترها را فراهم و کارها را تسریع کنند.

استاندار تصریح کرد: مسئله آب یکی از موضوعات مهم کشور و استان است بگونه ای که کمبود بارندگی و خشکسالی های اخیر باعث مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی ادامه داد: موضوع مهم در شرایط فعلی مدیریت آب است که برای حل مشکلات این حوزه باید با مدیریت جهادی و روحیه و تفکر بسیجی وارد شد .

همتی تصریح کرد: تجربه انقلاب و 8سال دفاع مقدس نشان داده است که در هر کاری با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی وارد شده ایم در آن کار موفق شدیم .

استاندار گفت: در شرایط کنونی که موضوع آب به بحران تبدیل شده باید در زمان مناسب و کوتاه کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم .

استاندار با بیان اینکه"اقتصاد نفتی نمی تواندمحور اقتصاد مقاومتی باشد" عنوان کرد: پس از دوران دفاع مقدس توانستیم در بسیاری از حوزه ها بویژه در بخش های علمی و مسائل دفاعی به دستاوردها و نتایج درخشانی برسیم اما نتوانستیم در شیوه های مدیریت خوب عمل کرده و بدرخشیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در ادامه گفت: نیاز امروز ما به مدیران پرتلاش و برنامه محور بیش از گذشته است تا برای ثانیه ها نیز برنامه داشته باشند و با تلاش و کوشش  بتوانند تحول آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه"باید یک بازمهندسی در رویه های مدیریتی داشته باشیم." ادامه داد: نظام ارزیابی مدیران در کشور از بین رفته است در حالیکه پاداشها و ارزیابی ها باید  نظام مند باشد و مدیر توانمند از نظر من مدیری است که  در جذب بخش خصوصی فعال باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز