رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران

خدمات شرکت ملی گاز درمناطق دوردست و صعب‌العبور که دارای ارتفاعی حدود یک‌هزار متر

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۷:۳۱:۵۸
کد خبر: ۳۴۶۶۶۵
خدمات شرکت ملی گاز درمناطق دوردست و صعب‌العبور که دارای ارتفاعی حدود یک‌هزار متر
رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز افتخار می‌کند که در مناطق دوردست و صعب‌العبور که دارای ارتفاعی حدود یک‌هزار متر هستند، خدمات خود را به هم‌وطنان ارائه داده است و به نوعی یک رکورد در دنیا محسوب می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمدرضا یوسفی‌پور  در محل مانور افت فشار گاز شهر خرم‌آباد با تأکید بر جوش و خروش داشتن کارکنان شرکت گاز لرستان اظهار داشت: علاوه بر این موضوع، شرکت ملی گاز باید در حوزه نرم‌افزاری، آموزشی و برگزاری چنین مانورهایی جهت کسب رضایت بیشتر مشترکین خود اقدامی مستمر را انجام دهد.

رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: امروز نهمین مانور افت فشار گاز در کشور برگزار شد، زیرا شرکت ملی گاز مجبور است که در هر شرایطی چابک باشد و تمام کوشش خود را در این راستا انجام دهد.

 

وی با اشاره به اینکه 75 درصد از بحران‌های دنیا در ایران اتفاق می‌افتد، بیان کرد: در چنین شرایطی و رخ دادن چنین پدیده‌هایی در کشور، شرکت ملی گاز مجبور است که تلاش خود را روز به روز افزایش دهد.

این مسئول افزود: گاز طبیعی به عنوان یک انرژی پاک در بیش از یک‌هزار شهر کشور، 18 هزار روستا، 35 هزار کیلومتر خطوط انتقال، 72 ایستگاه تقویت فشار و 270 هزار کیلومتر شبکه‌های تأسیساتی را زیر پوشش خود قرار داده است.

یوسفی‌پور با بیان افتخارات شرکت ملی گاز ایران افزود: با کمی غفلت، کشور دچار خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود زیرا شرکت ملی گاز با سیال مهم و ارزشمندی سر و کار دارد.

رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: در رد کردن و عبور از بحران‌ها مانند افت فشار گاز، دیگر سازمان‌ها و دستگا‌های اجرایی و خدمت‌رسانی مانند شرکت توزیع برق باید در کنار شرکت ملی گاز اقدامات مؤثری را انجام دهد.

وی با انتقاد به فرمانداری خرم‌آباد تصریح کرد: فرماندار خرم‌آباد، تنها صبح و در آغاز مانور در جمع کارکنان شرکت گاز حضور داشتند، در حالی که ما انتظار داشتیم که لحظه به لحظه در کنار ما و شاهد اقدامات این شرکت باشد.

این مسئول آمادگی کارکنان را در ارائه خدمات شرکت گاز مهم دانست و تأکید کرد: بعد از قطع گاز، دستگاه‌های اجرایی اعم از دیگر دستگاه‌ها بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید انرژی دوم خود را تهیه کنند.

یوسفی‌پور، فرمانداران و دیگر دستگاه‌های اجرایی را تکمیل‌کننده و به نتیجه رساندن تلاش‌های شرکت گاز دانست و گفت: علمک‌های این شرکت تحت شعاع پایداری و استحکام ابنیه هستند، بنابراین مسئولان استانی باید نگاه ویژه‌ای به آیین‌نامه 2800 داشته باشند.

رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: شرکت ملی گاز افتخار می‌کند که در مناطق دوردست و صعب‌العبور که دارای ارتفاعی حدود یک‌هزار متر هستند، خدمات خود را به هم‌وطنان ارائه داده است و به نوعی یک رکورد در دنیا محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه استانداردهای فنی و ایمنی شرکت ملی گاز ایران با استانداردهای دنیا برابری می‌کند، افزود: شرکت ملی گاز مدعی است که الگوی بین‌المللی مناسبی برای رساندن گاز به نقاط صعب‌العبور است.

یوسفی‌پور خطاب به کارکنان شرکت گاز تصریح کرد: حفاری بالاترین ریسک را در فعالیت‌های پیمانکاری گاز دارد، به همین دلیل باید نظارت بر آنها نظم و ساماندهی بیشتری داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز