فرمانده پلیس راه تنگ تیر پلدختر:

ریزش کوه در محور پلدختر – معمولان/ ۸ ساعت تردد خودروها به کندی صورت گرفت

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۷:۵۸:۰۵
کد خبر: ۳۴۷۰۵۲
ریزش کوه در محور پلدختر – معمولان/  ۸ ساعت تردد خودروها به کندی صورت گرفت
فرمانده پلیس راه تنگ تیر پلدختر گفت: ریزش کوه در جاده پلدختر – معمولان موجب شد که حرکت خودروها در این محور به کندی صورت گیرد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سرگرد غلامحسین قبادی  در گفت و گو با خبرنگار برنا افزود: ریزش کوه در این محور ساعت هشت صبح امروز (یک شنبه) صورت گرفت که در این حادثه ، سه تخته سنگ بزرگ به درون جاده سقوط کرد و موجب شد تا حرکت خودروها در  جاده پلدختر – خرم آباد حدفاصل پلدختر به معمولان به کندی صورت گیرد .

وی گفت: بلافاصله نیروهای پلیس راه در صحنه حاضر و به اداره راه و شهرسازی شهرستان پلدختر اطلاع داده شد ولی با توجه به تخته سنگ ها بزرگ  بودند و امکان جابجایی آنها مقدور نبود ،از اداره راه مرکز استان  درخواست کمک شد .

سرگرد قبادی، با بیان این که خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی و مالی نداشته ایم ، افزود:جاده پلدختر – معمولان  با تلاش نیروهای پلیس راه تنگ تیر و عوامل راهداری پلدختر و مرکز استان با گذشت هشت ساعت جاده بازگشایی و تردد به حالت عادی درآمد و عبور و مرور در این محور روان صورت گرفت .

فرمانده پلیس راه تنگ تیر پلدختر ،از رانندگانی که قصد سفر و رفت و آمد در محور پلدختر – خرم آباد را دارند خواست به دلیل سردی هوا با تجهیزات گرمایشی و امکانات  کامل عبور کنند .#

پلدختر – خبرنگاربرنا:احسان مهرابی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز